Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

milestonepro

milestonepro

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2012
  • 14:08

beste mensen,

heb sinds een paar dagen een htc sensation XE die ik heb gekregen bij mijn verlenging. Telefoon is zeer fijn. Erg snel en doet wat hij moet doen. Nu heb ik gemerkt dat als ik op de rechterzijde van de powerbutton druk dat dan de linkerkant een millimeter omhoog gaat. Dit gebeurt ook als ik de op de linkerzijde van de powerbutton druk. Niet dat de telefoon nou minder doet maar ik irriteer me er aan als ik eraan denk dat de telefoon pas 2 dagen in gebruik is.

Ben ik de enigste met dit probleem?

groet,

milestonepro

Bewerkt (24 april 2013 14:14)
Raho78

Raho78

• Lid sinds 21 mei 2010
  • Berichten 305
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2012
  • 02:38

Nou je het zegt. Dat heb ik ook. Misschien kun je ermee terug naar de winkel aangezien je hem nog niet zo lang hebt.

Bewerkt (24 april 2013 14:16)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2012
  • 12:02

Ik zie het niet bij die van mij maar ik vind het wel over dreven dat je je hieraan kan irriteren eigenlijk een millimeter, Je ziet het normaal toch niet aangezien je vinger op die hele knop drukt steeds en je niet iedere keer gaat kijken hoe je dat doet

Raho78

Raho78

• Lid sinds 21 mei 2010
  • Berichten 305
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2012
  • 03:35

Ja, maar Carlos… Dit hoort toch niet? En het is al helemaal raar dat de linkerkant omhoog komt als je de linkerkant indrukt. Dan hoort ie namelijk naar beneden te gaan. Ik zeg: terugsturen.

sandertjo

sandertjo

• Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2012
  • 22:15

Ik hen dit probleem ook ondervonden. Maat ondertussen ben ik wel iets gewend. Helaas ondervind ik vaker problemen wat betreft de stevigheid en de bouw van de toestellen. voor de sensation had ik de desire hd. En hiervan had ik op een gegeven moment de complete volume toets in mn handen. Dus aangezien ik nu t idee heb, dat de powerbutton van de sensation er redelijk sterk uitziet, ga ik hiervan verder geen probleem maken

Bewerkt (24 april 2013 14:19)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.