Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 8 maart 2012
  • 10:08

Dat probleem met je wifi heeft met het zogenaamde ‘wifi-slaapbeleid’ te maken. Ga naar wifi instellingen en dan ‘geavanceerd’ en dan kijk je bij slaapbeleid. Standaard staan de instellingen zo dat wifi uitgeschakeld wordt als het scherm uit staat.

Bewerkt (24 april 2013 14:21)
reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2012
  • 16:41

Zal als ik jouw was gewoon een factorty reset doen. Zoals de rest zegt je verliest alleen je apps en berichten contacten, maar die zijn makkelijk terug te zetten. Je verliest geen fotos of dergelijke daar heb je je geen zorgen over te maken. En anders zet je ze eerst op je computer.

Klaas67

Klaas67

• Lid sinds 08 januari 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2012
  • 18:03

ga ik in het weekend eens proberen.

Klaas67

Klaas67

• Lid sinds 08 januari 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2012
  • 12:10

Heb gisteren het toestel terug gezet op fabrieks instellingen. Het probleem dat het geluid zachter wordt als er een geluidje van bv tweet of een sms binnen komt is er nog. Ook is het toestel nog steeds niet te gebruiken als hij aan de lader ligt. Wacht de update nog even af en anders maar terug of een ONE X

Bewerkt (24 april 2013 14:23)
Tsubasa

Tsubasa

• Lid sinds 18 mei 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 14:19

Ik ben zelf vooral teleurgesteld om het (gebrek aan) gorilla glass. Ik heb hiervoor een Hero, Desire en een SGS2 gehad, en nooit problemen gehad met een krasje op het scherm, en met deze Sensation XL al binnen een paar weken de eerste krasjes. Deze week is er een vrij lelijke bijgekomen. Ik kan er niet heel erg mee zitten omdat ik vrij snel nieuwe telefoons heb (ik wacht nu op Android 5 en een nieuwe Nexus, mijn eerste Nexus dan) maar het is wel aantoonbaar dat de Sensation XL slecht gorilla glass heeft.

Bewerkt (24 april 2013 14:42)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.