Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb 3 telefoons en 1 tablet.
Op geeneen is de update al beschikbaar.
De HTC Desire is 2 jaar oud.
De Note pas 5 maanden
De LG pas 1 maand
De Liberty Bell 3 maanden
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
XL komt een tijdje later aan de beurt eerst de sensation en XE heb ik ergens gelezen
HTC Sensation XL - ICS is approved and coming - Vodafone Community
Voor wat het waard is
Timelord;283027
Ik heb 3 telefoons en 1 tablet.
Op geeneen is de update al beschikbaar.
De HTC Desire is 2 jaar oud.
De Note pas 5 maanden
De LG pas 1 maand
De Liberty Bell 3 maanden
Klaas67;298500
HTC Sensation XL - ICS is approved and coming - Vodafone Community
Voor wat het waard is
Ik heb op HTC.com/nl gevraagd wanneer de updater er aan komt, als antwoord kreeg ik dat de update er binnenkort aankomt maar er nog geen specifieke dag of week bekend was.
“Binnenkort” is bij HTC een rekbaar begrip:cry:
Ik kreeg het volgende antwoord van HTC:
Ik begrijp dat u wilt weten of uw toestel wordt geupdate naar Android 4.0. met Sense 3.6. De Sensation en Sensation XE zijn reeds geupdate naar deze versie. Later dit jaar zullen de Sensation XL, Desire S, Desire HD, Incredible S, Rhyme en Evo 3D volgen. Voor informatie over updates kunt u onze website en sociale media in de gaten houden.
In mijn volgende mail vroeg ik nogmaals naar sense 4 maar die houden ze alleen voor de one serie…:cry:
Van het XDA forum
Vodafail Australia:
The update has been scheduled for Tuesday, May 22 is the release date.
HTC Sensation
HTC Sensation XL
HTC Sensation XE
We're rolling out ICS to all of these handsets from Midday on Tuesday, and there will be no staged release. Everyone can get the update right away. This will include an update to Sense and the blog will have some more specifics closer to launch.
Heeft iemand al de upgrade binnen naar 4.0? Vol verwachting klopt mijn hard…
Trouwens wel erg stil op dit forum, mag ik daaruit concluderen dat het gewoon een prettig toestel is dat zonder problemen werkt?
Thanks!