Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

robert-anita

robert-anita

• Lid sinds 07 augustus 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2014
  • 16:37

Na een vakantie in een warm land blijkt mijn HTC ineens kuren te hebben.
Wat is het probleem:
Na het aanzetten verschijnt “HTC” maar voordat de tekst “quietly brilliant” verschijnt gaat de telefoon weer uit. Dan start hij weer op waarna de “HTC” weer verschijnt wederom zonder de tekst “quietly brilliant”. Hij blijft dus opstarten zonder verder te komen.
Ik heb al een andere accu geprobeerd maar zonder resultaat!

Wie kan mij helpen?

Groet,
Anita

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 7 augustus 2014
  • 16:42

Topic verplaats naar HTC Sensation XL forum.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 augustus 2014
  • 11:03

ik neem aan dat je htc senation xl helemaal stock is dus geen root unlocked bootloader of wat voor een aanpassing dan ook.

wat je kunt proberen is een hard reset hoe je dat kunt doen bekijk dit filmpje even, let op je bent alles kwijt foto's bestanden enz..

wil dat ook niet lukken dan kun je de orginele software opnieuw flashen, het bestand daarvoor wordt aangeboden in de vorm van een RUU exe file kun je hier downloaden als je een gewoon nederlands toestel hebt kun je de europa verie nemen heb je t-mobile of een andere brand dan natuurlijk een andere nemen probeer een zo hoog mogelijke versie te downloaden.

eenmaal de ruu exe gedownload zet je telefoon in fastboot mode dat doe je door even de accu eruit te halen en terug te plaatsen houdt volume down ingedrukt en vasthouden om dan de powerknop in te drukken en vast te houden totdat je in fastboot bent {bladeren door het menu doe je doormiddel van de volume knop selecteren met de powerknop} selecteer fastboot sluit je telefoon aan op de computer fastboot moet nu rood worden met usb erachter hoe dat eruit ziet zie bijlage let op er kunnen drivers geinstaleerd worden wacht dit eerst af, rechsklik nu de RUU exe en run hem als administrator en het procces begint trek onder geen beding de stekker eruit, zorg er ook voor dat je computer niet in slaap valt of een screensaver inschakelt stop ook alle processen van je computer, zorg als het ledje nog oplicht dat je telefoon voldoende is op geladen voor dat je aan het proces begint, hier ook weer je bent alles kwijt foto's bestanden enz…

wordt je telefoon niet gezien instaleer dan eerst de drivers hoe te doen bekijk dit filmpje even link voor de drivers staan erbij tweede gedeelte in het filmpje hoef je niet te doen het gaat om de fastboot drivers wel de telefoon in fastboot zetten bij het runnen van de tool

run nu het hele proces van de RUU exe opnieuw.

succes.

Bijlage:

Bewerkt (8 augustus 2014 11:27)
robert-anita

robert-anita

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2014
  • 14:32

Hoi Gizmobinky,

Mij telefoon wordt inderdaad niet herkent.
Ik heb het filmpje bekeken voor de drivers maar kom er niet helemaal uit. hopelijk kan je verder helpen.
Voor het installeren van de drivers wordt in het filmpje gebruik gemaakt van een tool maar die heb ik niet.
Hoe kom ik daaraan?

Groet,
Anita

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 augustus 2014
  • 15:12

kun je hiero downloaden.

een factory reset lukt dus niet?

Bewerkt (8 augustus 2014 15:13)
robert-anita

robert-anita

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2014
  • 15:53

De factory-reset lukt inderdaad niet.
De ADB downloaden lukt wel maar Norton gooit hem er steeds af en als het lukt om ADB te starten dan zegt het windows dat dit progje niet compatible is met mijn laptop

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 augustus 2014
  • 16:03

welk type computer {naam merk} 64 of 32 bit en welke windows versie heb je dan?

robert-anita

robert-anita

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2014
  • 16:33

hoi ,

zie bijlage

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 augustus 2014
  • 19:29

mmh raar je runt de installer toch wel als administrator, kun je ondanks de foutmelding niet doorgaan of wordt de instalatie afgebroken door windows.

je hebt toch wel fastboot geselecteerd dat ie rood wordt.

een reboot van je windows computer wil ook nog wel eens helpen laat bij een reboot je telefoon aangesloten en fastboot geactiveerd kan zijn dat dan de drivers alsnog geinstaleerd worden.

je zou de verificatie uit kunnen zetten van je windows en dan nog een keer proberen hier een filmpje hoe te doen.

als je htc sync nog niet geinstaleerd hebt doe dat als nog kun je hier downloaden.

als je telefoon dan nog niet gezien wordt dat weet ik het even niet meer, als je de beschikking tot een andere computer hebt probeer het daar dan mee.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.