Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat was een demoversie van de sensation (HELAAS!)w8 gwn ff af tot dat ie uitkomt
Orpheo;155338
ik las ergens dat iemand zei ‘de hardware van de sgs2 in de sensation’. maar waarom? de mali m400 GPU is slomer, minder krachtig, en zuipt meer dan de adreno220. de exynos chipset is ook slomer (ghz zegt niet alles), de pipelines zijn langer, en minder zuinig dan de msm8260 van qualcomm.
daarnaast, de qualcomm 8260 heeft alles op 1 chipset gebakken, dus alle pipelines zijn korter (ook die van de sensoren en transmitters dus, dus lekker vlotte communicatie). en de 8260 heeft nog eens 1024mb (als ik t goed onthouden heb) eigen geheugen voor de GPU, terwijl de exynos dat moet tappen uit het ‘RAM’ vaatje.
ik verwacht dat deze telefoon de benchmarks van de SGS2 verplettert.
de adreno220 is ook extreem geschikt voor 3D rendering van spelletjes en GUI's.
Ik heb hem vanmiddag gehaald bij Vodafone top telefoon goeie opvolger voor me Desire HD
Ik heb het toestel in plaats van m'n Desire Z, wel een behoorlijke vooruitgang! Benchmark was inderdaad behoorlijk teleurstellend, wat echter niet wordt meegenomen is de persoonlijke gebruikerservaring. De Sense die op de Sensation zit werkt echt heerlijk en het toestel is mooi snel. 1Gb is inderdaad weinig, wel standaard 8Gb bijgeleverd dus werkt primaEen echte aanrader!
Dutchlimits;147189
Ik vraag me af wanneer deze telefoon bij Hi komt. Iemand enig idee?
reinierkramer;166529
Benchmarks van galaxy s2 is 3000 + en van de sensation rond de 2000 toch een beetje teleurstellend vind ik.
Samsung Galaxy S8+
Is het niet zo dat het er mee te maken heeft dat de sensation een hogere resolutie scherm heeft
Kan iemand dat uitleggen hoe dat nu precies zit ???
nick Splithof;171749
Is het niet zo dat het er mee te maken heeft dat de sensation een hogere resolutie scherm heeft
Kan iemand dat uitleggen hoe dat nu precies zit ???
en die benchmarks zijn niet egt (HELAAS!) dat was een demo versie van de sensation dus w8 gwn ff af