Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nee, niet zelf ondervonden. Maar als ik de test ook op een Desire HD uitvoer met Wifi Analyser (zoals op getoonde video) ziet dat er net zo uit. Ik zie het niet als een probleem. Volgens mij heeft ieder toestel hier last van als je hem goed afschermt met je handen.
Ja idd elk toestel heeft dit wel maar dit word nu gelijk door dat de Iphone het had als groot negatief punt genomen door mensen.
Ik heb er totaal geen last van! Ik moet echt mn best doen om geen bereik te hebben, zeg maar met 3 handen je hele toestel afschermen..
Zou iemand me alsjeblieft kunnen uitleggen wat een death grip is?
Mounty_078;189849
Zou iemand me alsjeblieft kunnen uitleggen wat een death grip is?
Carlos0_0;189908
Dat is als je je telefoon op een bepaalde manier vast houd dat je signaal zo goed als helemaal weg is, Dat je hier nog nooit van gehoord met de Iphone 4 bijv was echt veel in het nieuws en alles.
Het verhaal van de iPhone was toch echt iets heel anders. Op de iPhone zit de antenne, bestaand uit 3 geleidende strips, aan de buitenkant van het toestel. Als je daar je vingers of hand tegen aan legt (de “death grip”) verander je de elektrische eigenschappen van de antenne. Daarom ook dat een hoesje om de telefoon het euvel verhielp.
Waar het bij de sensation (en andere telefoons) om gaat is dat je de antenne afschermt, dat is een heel andere fenomeen (en daar kan niemand wat tegen doen).
Ik lees dus net op tweakers dat die hier last van heeft hebben mensen dit ook al ondervonden ?, Ik heb het zelf geprobeerd een aantal keer en er ging maar 1 keer 1 streepje van af.
bron
HTC Sensation kampt mogelijk met ‘death grip’-probleem - update | Mobile | Tweakers.net Nieuws