Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

filske

filske

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 11:15

Hier ook al jaren alles via gmail. Veel handiger en gebruiksvriendelijker dan Outlook. Outlook staat al lang niet meer op mijn pc.

Bewerkt (15 juli 2011 11:15)
wier

wier

• Lid sinds 02 juli 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 15:29

Ok ik ga overwegen ovrr te stappen naar gmail.maar even een vraagje; kan je hierin ook andere mailadressen gebruiken,(dus geen gmail adressen zijnde)

Bewerkt (15 juli 2011 15:29)
filske

filske

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2011
  • 11:39

wier;192829
Ok ik ga overwegen ovrr te stappen naar gmail.maar even een vraagje; kan je hierin ook andere mailadressen gebruiken,(dus geen gmail adressen zijnde)

Nee, je kan meerdere adressen aanmaken, maar ze zijn allemaal @gmail.com
Maar ik heb mijn mail dan zo ingesteld, dat mensen die mijn vorig adres gebruikten automatisch een melding kregen dat mijn adres veranderd was. Ook zo ingesteld dat alle mails, die in mijn oud adres terechtkwamen automatisch geforward werden naar mijn gmail. In het begin waren dat er wel wat, maar al heel vlug gebruikte iedereen het gmail adres.

Bewerkt (16 juli 2011 11:39)
wier

wier

• Lid sinds 02 juli 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2011
  • 09:50

Dat vind ik wel een nadeel dat google niet met andere mailadressen overweg kan, was net overgestapt op andere provider en ga nu even niet weer veranderen.
Heb intussen phoneexplorer geinstalleerd en moet zeggen dat het nu bijna perfect werkt, het syncen gaat nu prima(werkt 2 kanten op) en de contacten gaat ook heel goed alleen heb ik nu veel dubbele contacten staan in outlook maar ook daar is vast wel eem oplossing voor.Wat mij betreft is het dus opgelost.

Bewerkt (17 juli 2011 09:50)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.