Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ok ik ga overwegen ovrr te stappen naar gmail.maar even een vraagje; kan je hierin ook andere mailadressen gebruiken,(dus geen gmail adressen zijnde)
wier;192829
Ok ik ga overwegen ovrr te stappen naar gmail.maar even een vraagje; kan je hierin ook andere mailadressen gebruiken,(dus geen gmail adressen zijnde)
Dat vind ik wel een nadeel dat google niet met andere mailadressen overweg kan, was net overgestapt op andere provider en ga nu even niet weer veranderen.
Heb intussen phoneexplorer geinstalleerd en moet zeggen dat het nu bijna perfect werkt, het syncen gaat nu prima(werkt 2 kanten op) en de contacten gaat ook heel goed alleen heb ik nu veel dubbele contacten staan in outlook maar ook daar is vast wel eem oplossing voor.Wat mij betreft is het dus opgelost.
Hier ook al jaren alles via gmail. Veel handiger en gebruiksvriendelijker dan Outlook. Outlook staat al lang niet meer op mijn pc.