Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Jammer dat niemand nog concrete antwoorden op mijn vragen heeft..? :cry:
Soundlab;206026
Hoi allen,
<knip>
Mijn vragen:
- Wat is nu precies SuperUser? Wat doet het en wat kan ik er mee? (Stond geinstalleerd na het flashen van een Custom ROM.)
- Wat is BusyBox en wat doet het? (Na het flashen stonden SuperUser en BusyBox al geinstalleerd, echter krijg ik in BusyBox de melding: Root acces denied ) Kan iemand me hier meer over vertellen?
- Hoe kan ik andere Boot Animations installeren? (ik heb meerdere how-to's gelezen maar elke geeft weer iets anders aan).
- Hoeveel RAM geheugen hebben jullie vrij bij een alle apps closed? ( Mijn Sensation geeft meestal aan dat er gemiddeld 150 MB vrij is van de 568 MB. Is dit veel/weinig/genoeg?
- Bij de Iphone kan je mappen maken, bv. Games-map, Social Network map. Kan dit ook met Android?
- Zijn er nog andere leuke gadgets voor mijn Sensation dankzij het rooten? ( Apps/Widgets etc.)
- Welke ROMS zijn nog meer aan te raden? (betrouwbaarheid, snelheid etc.)
Alvast bedankt voor de eventuele reacties!
Haha thanks voor je reactie! (leuk die link naar google toe :rolleyes
Voordat ik post zoek ik ook inderdaad op google, alleen ben ik van mening dat het op fora's toch duidelijker/makkelijker word uitgelegd.
Alsnog bedankt
Oke ik had sowieso al een stock rom van htc erop niet gebranded door Vodafone heb ik om gevraagd in de winkel en gewoon gekregen, Zelf ben ik niet zo van andere roms er op zetten op me huidige toestel zoals cyanogenmod 7 bijv.
Ik ga het wel eens uitproberen die cyanogenmod 7 of een andere op me sensation als ik volgend jaar weer een nieuw toestel heb dan kan ik er makkelijker mee spelen, Misschien dat ik nog eens een 2de hands toestel op de kop tik als ik het tegen kom maar me huidige telefoon blijft gewoon schoon met standaard rom van htc die doet het goed en is snel genoeg doet wat het moet doen