Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Toch gek dat niemand?? dit eens geprobeerd heeft
Nee ik had ook een tv media player staan maar hoef hem niet aan me tv aan te sluiten, Ik maak er eens een filmpje mee als ik uit ben of een foto maar die hoef ik niet op me tv te laten zien die gaat dan naar me pc en op hyves of facebook.
Ok, maar het leek me wel leuk net als op de reclame van de Sensation, dat je eenvoudig wat gemaakte foto's even op je tv kan weergeven, zodat bezoekers even bijv, je vakantie foto's kunnen bekijken, en niet allemaal afzonderlijk op je telefoon.
Je hebt volgens mij een HTC media link nodig om dit te kunnen doen (kost 129.99)
xjeagerbombx;211544
Je hebt volgens mij een HTC media link nodig om dit te kunnen doen (kost 129.99)
Ik heb div mediaplayers in mijn netwerk waaronder een Dune en een Mede8er, maar krijg het niet voor elkaar om foto's of muziek vanaf mijn Sensation hier naar toe te sturen, beide spelers zijn bedraad aangesloten.. In mijn router staat Unpn ingeschakeld.Wie heeft tips:confused: