Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Druk je niet toevallig dan ook de powerknop in ?
nope, maar thx die wist ik nog niet
Mischien dat die vast zat o.i.d.
dvr;210502
Mijn telefoon maakt een screenshot als ik op het “home”(huisje) knop druk.. :eek: Dat doet die niet altijd overigens.. meestal doet die gewoon wat die moet doen, en dat is terug gaan naar mijn begin scherm! Maar als die het doet is het best irritant..
Hebben jullie branded toestellen, dus toestellen die bij het opstarten een providerlogo laten zien en provider apps hebben?
Het lijkt er namelijk op dat die toestellen dat probleem hebben.
Ik heb geen branded toestel, het is inderdaad behoorlijk irritant aan het worden..
Ik heb wel branded en ook dit probleem. Bij mij is het op te lossen door op de power-knop de drukken.
Ja dan doet die het idd niet meer, maar vind het toch een beetje vreemd dat hij ineens uit het niets dat gaat doen.. kan ook elke weer die screenshots verwijderen..
Mijn telefoon maakt een screenshot als ik op het “home”(huisje) knop druk.. :eek: Dat doet die niet altijd overigens.. meestal doet die gewoon wat die moet doen, en dat is terug gaan naar mijn begin scherm! Maar als die het doet is het best irritant..