Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Arkadian

Arkadian

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2011
  • 10:05

Beste androidgebruikers,

Ik heb nu al een maand mijn HTC Sensation (2.3.4/1.45.162.1) en ben er extreem tevreden over. Echter sinds de (nu een-na-laatste) update begon hij raar te doen. Op willekeurige momenten besluit mijn telefoon om WiFi uit te schakelen. Dit zou niet zo'n probleem moeten zijn, maar het uitschakelen wordt nooit voltooid. Na een minuut of 2 probeert hij weer in te schakelen (ik heb dan niks aangeklikt) maar dat mislukt ook. Zo blijft het een tijdje doorgaan totdat mijn telefoon er genoeg van heeft, vastloopt en zichzelf reboot. Ik kan zelf niks meer aanklikken bij WiFi (uit- of aanzetten) als dit proces in gang is gezet. Het schijnt een bekend probleem te zijn, maar ik heb nog geen oplossing gevonden en de laatste update had helaas ook niet de fix in zich.

Hebben nog meer mensen hier last van, of weet iemand wat ik er aan kan doen?

Groetjes,
Edward

ES (@arkadian) op Twitter

Bewerkt (31 augustus 2011 10:05)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2011
  • 11:41

Nee mijn wifi gebruik het eigenlijk nooit vind het niet nodig werkt gewoon goed die paar keer dat ik het gebruikt heb.

Bewerkt (31 augustus 2011 11:41)
pdeg

pdeg

• Lid sinds 31 augustus 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2011
  • 11:45

Misschien helpt het om de accu een paar minuten te verwijderen en daarna het toestel opnieuw te starten (met accu natuurlijk)

Bewerkt (31 augustus 2011 11:45)
xjeagerbombx

xjeagerbombx

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2011
  • 11:57

Ik heb nergens last van.
Wel heb ik dat mijn telefoon vaak wisselt tussen wifi en hspda/3g als ik een slechte wifi verbinding heb.
Schakelt hij wifi echt uit of valt gewoon je verbinding weg en hersteld je toestel dat opnieuw?

Bewerkt (31 augustus 2011 11:57)
Arkadian

Arkadian

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2011
  • 13:22

pdeg;212743
Misschien helpt het om de accu een paar minuten te verwijderen en daarna het toestel opnieuw te starten (met accu natuurlijk)

Vannacht heel de nacht (uit frustratie) de accu eruit gehaald. Vanochtend weer ingeschakeld en binnen een uur weer exact hetzelfde probleem. Dus helaas heeft dat geen nut.

xjeagerbombx;212747
Ik heb nergens last van.
Wel heb ik dat mijn telefoon vaak wisselt tussen wifi en hspda/3g als ik een slechte wifi verbinding heb.
Schakelt hij wifi echt uit of valt gewoon je verbinding weg en hersteld je toestel dat opnieuw?

Wifi wordt echt uitgeschakeld en vervolgens weer ingeschakeld (ik kan het proces ook niet stilzetten). De verbinding valt dus niet weg en wordt ook niet hersteld. Heb al contact met HTC opgenomen en het probleem is daar niet bekend.

Bewerkt (31 augustus 2011 13:22)
Danieldek

Danieldek

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 4 september 2011
  • 17:39

Misschien staat je wi-fi wel op energie besparen? Probeer eens wifi fixer uit de market. misschien houdt die wel je wifi signaal vast. en je kan ook nog proberen om naar het menu draadloos en netwerken wifi dan geavanceerd menu het slaapbeleid en dat op nooit zetten kan ook helpen.

Succes!

En laat even weten of het gelukt is!

Bewerkt (4 september 2011 17:39)
XRose

XRose

• Lid sinds 15 september 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 15 september 2011
  • 17:28

Hallo

Ik heb ook nu 2 dagen de HTC Sensation.. maar ik heb ook precies hetzelfde probleem..
Als ik naar de Market ga.. zie ik WiFi fixer er niet tussen staan.. en dat van het slaapbeleid ken
ik ook nergens vinden…

Help………

Bewerkt (15 september 2011 17:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.