Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik draai hem nu en tot nu toe vind hem hem erg fijn. Erg snel, niet veel last van bugs. En door de kernel die je erbij krijgt die op 1.56 Ghz is overgeclockt is die al helemaal snel. Erg aan te raden dus!
Voor de rest heb ik alleen P3D gebruikt, welke ook goed was een heel veel opties wat ik best handig vond alleen niet zo snel als Android revolution, zeker met het neon thema erbij mindert de snelheid erg.
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Ik draai sinds vanmorgen Android Revolution HD™ Versie 3.1.0 en moet zeggen als een zonnetje
http://www.youtube.com/watch?v=r0P4EKYAf9Y
Ik heb Android Revolution ook geprobeerd, maar vanaf het begin ging ie al traag/schokkerig en slecht.
Nu heb ik leedroid en moet zeggen dat die super snel gaat
Justout777;215706
Ik heb Android Revolution ook geprobeerd, maar vanaf het begin ging ie al traag/schokkerig en slecht.
Nu heb ik leedroid en moet zeggen dat die super snel gaat
Jep had m erop gezet maar inderdaad schokkerig, de versie die gisteren is uitgekomen is daarentegen geweldig! Krijg het alleen niet voor elkaar om de built.prop aan te passen zodat ik weer een screenshot kan maken
Pennottie;215860
Jep had m erop gezet maar inderdaad schokkerig, de versie die gisteren is uitgekomen is daarentegen geweldig! Krijg het alleen niet voor elkaar om de built.prop aan te passen zodat ik weer een screenshot kan maken
Beste forumleden,
Ik zit er over te denken om mijn Sensation van deze ROM te voorzien.
Nu zijn er wel wat onderwerpen te vinden die hier over gaan maar bijna geen een van een langdurige gebruiker…
Ook lees ik alleen maar goede berichten.
Is het gewoon echt zo dat het alleen maar goed nieuws is? geen bugs, geen accu die te warm wordt ofzoiets?
Hoop dat android liefhebers met deze ROM hun ervaring willen delen.
Alvast bedankt
Gebruik m nu al een tijdje en idd vrijwel alleen maar goede dingen, enige minpunt is dat de batterij tijden verschillen en wordt ook wel warm Maar hij is erg snel en geen last van spontane reboots of iets
Gebruik trouwens 4.1.2 met sense 3.5
Ik gebruik nu deze: S3N5EaY v1.7.0 XE | 2.3.5 | FAST! | Sense 3.5 | AmazeCAM | BEATS!! - xda-developers
Erg prettig!
Lg g3
Iemand ervaring met Android Revolution HD? Wat vind je ervan?
Welke custom rom is nog meer fijn?