Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Pennottie;227579
Iemand deze al geprobeerd? -MIUI
MIUI.us Sensation 4G 1.10.7 by Xboard56 & Twin_Dragons Pure English - xda-developers
Heb deze custom rom nu een paar dagen draaien, en ik moet zeggen geen problemen gehad tot nu toe, vooral de Beats audio is wel mooi!
Lg g3
Ik had AR HD en draai nu Insertcoin met Amazecam. Met een snellere kernel. Ervaring tja weinig verschil maar Insertcoin is wat lichter heb ik het idee.
InsertCoin heb ik ook een tijdje gedraaid maar vond hem niet stabiel genoeg.
Ben terug gegaan naar Revolution HD en moet zeggen dat die wel lekker blijft draaien met tot nu toe geen force closure.
Ik raad je je Revolution HD aan.
of je de XE rom met beats draait of de 4.1.x rom met sense 3.5 draait maakt eigenlijk niets uit. draaien allebei goed.
Beats sound kan je tegenwoordig met elke rom flashen dus dat zit ook wel goed.
Hallo,
ik ben nieuw met dit alles maar zat eraan te denken om android revolution hd op mijn sensation te zetten. ik heb echter een vraag, blijven instellingen en data bewaard of raak ik alles kwijt als ik een nieuwe rom erop zet?
empie;234352
Hallo,
ik ben nieuw met dit alles maar zat eraan te denken om android revolution hd op mijn sensation te zetten. ik heb echter een vraag, blijven instellingen en data bewaard of raak ik alles kwijt als ik een nieuwe rom erop zet?
Iemand deze al geprobeerd? -MIUI
MIUI.us Sensation 4G 1.10.7 by Xboard56 & Twin_Dragons Pure English - xda-developers