Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb ik ook gehad, terug naar de leverancier en na twee en halve week terug. Nieuw scherm er op voor garantie. Ik had hem pas twee maanden in gebruik
Ik heb het ook en heb een chat sessie gehad met iemand van HTC. Het is een bekend probleem en het is met de nieuwe schermen opgelost dus opsturen en dan vervangen ze het scherm.
Moet ik mijn Sensetion nu moet unrooten voor stof onder het scherm. Vervalt deze garantie ook ?
officieel is je garantie verlopen omdat hij geroot is, er zijn enkel reparateurs die er niet zo nouw naar kijken het is de gok waard om het te doen.
wil je op safe spelen zou ik hem idd. unrooten toestel komt namelijk altijd leeg terug met ofwel nieuwe software ofwel hard reset dit omdat het verplicht is gesteld ivm. private gevoeligheid.
Grappig dat ik daar met me 1ste sensation geen last van had die ik een aantal dagen voor de release had , Nu bij me sensation xe zal dat sowieso wel goed zijn denk ik wel grappig ik zie allemaal problemen ik liep als 1ste met een sensation rond maar heb er helemaal geen problemen mee gehad.
Carlos0_0;237407en ook op je XE kan je geen leestekens vinden?
Grappig dat ik daar met me 1ste sensation geen last van had die ik een aantal dagen voor de release had , Nu bij me sensation xe zal dat sowieso wel goed zijn denk ik wel grappig ik zie allemaal problemen ik liep als 1ste met een sensation rond maar heb er helemaal geen problemen mee gehad.
Grohl;237423
en ook op je XE kan je geen leestekens vinden?
Onder het scherm van mn sensation zit stof, iemand hier ook last van en hoe opgelost, of op te lossen?