Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoe bel jij dan want ik had een desire hd/ sensation en nu sensation xe maar ik heb nergens last van met bellen.
Ik bel net als iedereenIn winkel is het probleem ook geconstateerd…..
Ik heb het ook dat het scherm aangaat, als ik de telefoon ook maar een paar graden kantel of beweeg. Op een bepaalde houding blijft het scherm uit en ik snap niet waarom eigenlijk. Gelukkig heb ik nog geen last gehad van het per ongeluk indrukken van knoppen op het scherm, dus ik ga hem niet terug sturen hiervoor.
ik heb het ook wel eens gehad, dat je bijvoorbeeld per ongeluk iemand belt, maar het scherm gaat dan niet meer aan..
ja, als je em in een bepaalde houding houdt, maar zodra je dan snel op ophangen wil drukken, gaat het scherm alweer op zwart.
Mretep;235199
Ik bel net als iedereenIn winkel is het probleem ook geconstateerd…..
Ik ben inderdaad bang dat het toestel retour moet naar de reparateur, om de overgevoelige proximity censor te laten vervangen in het toestel,
je kan naar een htc service point gaan mogelijk dat ze het daar binnen een paar dagen op kunnen lossen, anders word het echt opsturen en dan kan je net als de vorrige keer rekenen op doorloop tijd van 3 a 4 weken.
Groet,
LiDelf
@LiDelf….Maar bedankt voor je tip…Hij is vandaag weer retour.
Kreeg vandaag ook nog telefoontje van HTC, met excuses voor het ongemak.
Carlos0_0;236646
….. Ik heb zelf ook gekeken en me scherm word gewoon zwart en als ik dichterbij haal springt die weer terug.
Mretep;236862
Wow, bij jou werkt ie wel. Ik ben jaloers op je
Voor de tweede keer moet mijn Sensation terug. HTC Sensation heb ik sinds eind september. Eigenlijk alleen maar ellende mee gehad. Grootste probleem is dat de proximity sensor vreemd reageert. Hij functioneert goed als je hem test met de hand of ander object. Maar wanneer ik de telefoon bij mijn oor houd springt het scherm bij de minst of geringste beweging aan. Geregeld wordt daardoor, gesprek beëindigd, microfoon uitgeschakeld of gaat ie op handsfree.
De basisfunctie bellen doet ie dus gewoon niet goed!!!
Het is gewoon een chronisch HTC probleem! Dit probleem ook al gehad op HTC Desire HD. Maar heb het probleem absoluut niet met Galaxy en Xperia.
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben met dit probleem. Wie herkent het probleem, please laat het weten?
Ik ben het namelijk zat om door HTC van het kluitje naar het riet te worden gestuurd.
PS: Factory reset al gedaan en helpt niet!