Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Met 3G Watchdog in de Market maar er zijn er meer. Het meeste verbruik je als films download. Als je dat beperkt heb je aan 1Gb meer dan genoeg. Ik bedoel natuurlijk het bekijken van films op je smartphone. (streamen)
louis1947;239859
Met 3G Watchdog in de Market maar er zijn er meer. Het meeste verbruik je als films download. Als je dat beperkt heb je aan 1Gb meer dan genoeg.
3g watchdog en jucedefender. Dan kan je instellen dat als je op 99% zit automatisch geen data meer kan gebruiken en zo kan je niet over je abbo heen gaan
Hallo allemaal,
Ik gebruik phoneusage daarvoor, handige app, monitored ook je sms en belverkeer, enige nadeel is dat je die niet kunt poolen (ik heb 200 smsjes/belminuten en belmins worden niet bij de smsjes bijgerekend) maar das niets dat ik niet zelf kan berekenen, en dat hij maar 1 sms telt als je er eentje stuurt van 2 of 3 lang.
Wss heb je zelf al iets anders, maar misschien hebben anderen hier nog wat aan
Hee,
Ik heb net de htc sensation nieuw en ik wil graag weten wat mijn dataverbruik is.
Hoe kan ik dit vinden? ik heb namelijk 1000 mb internet en wil daar niet overheen gaan..