Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik zou gewoon terug gaan naar T-mobile verhaal uitleggen.
Waarschijnlijk sturen hun hem op ter reparatie.
Dit is natuurlijk niet normaal, ook niet dat steeds meer kapot gaat.
Dankjewel voor de reactie ik ben al 2 keer bij Vodafone geweest en zie op internet meerdere met het rebooten probleem en wilde daarom eerst proberen of.iemand hier een oplossing weet. Bij Vodafone zeggen ze simpelweg eerst fabrieksinstellingen en daarna moeten ze hem opsturen. Weet iemand nog mogelijkheden?
Hoi, Ik heb nu 4 maanden een sensation en kreeg na een week ook dat ie spontaan uitviel. Eerst nog af en toe, later paar keer per dag. Ook ene keer volle batt en andere moment viel ie uit omdat ie ineens op 1% stond, na opstarten weer 50% of zo. nieuwe batt gekocht, ging 1 dag goed en daarna begon de ellende weer. Terug gestuurd, boardswap, na 5 dagen weer terug en 24 uur later weer dezelfde problemen. Weer terug, weer boardswap en toen ik m terug kreeg zag ik dat ze een sticker met nieuw imei nummer over de oude hadden geplakt. met andere woorden, zelfde moederboord andere sticker. Op de oplader gelegd voor de nacht, andere ochtend beneden aangekomen was het hele toestel uitgevallen en kreeg m nooit meer aan. Htc zeer boos opgebeld en kreeg te horen dat ze een aanvraag voor nieuw toestel gingen plaatsen. Na ruim een week pas een antwoord. Ik krijg een nieuwe! Jippie.. Dag daarna kwamen ze m ophalen. Bijna 2 weken later kreeg ik de nieuwe pas en gewoon weer van dynafix, dus waarschijnlijk een refurbished toestel. Heb nu een uur of 20 en is nog niet uitgevallen. Ik hou mijn hart vast want ik denk dat de ellende later op de dag weer gaat beginnen.. beetje negatief misschien maar ik ben volledig alle vertrouwen kwijt in HTC en de service is echt beroerd. Zo lang wachten voor je een nieuwe krijgt, echt niet normaal. Een telefoon van €500,- moet t gewoon goed doen en als dat niet zo is moeten ze m gewoon omruilen voor nieuw model. Dit is in ieder geval mijn laatste htc!
Het is mijn 3de en over de vorige HTC Desire ben ik zeer te spreken. Maar helaas, de service doet t m.
Succes met je toestel en hoop voor je dat alles met minder problemen verloopt als bij mij.
http://www.androidworld.nl/forum/htc-sensation/23420-spontaan-uitvallen-alsof-hij-stroomloos-raakt.html
In deze thread staan deze klachten uitgebreid beschreven, helaas heeft nog niemand een oplossing, we verzamelen reacties van mensen met hetzelfde probleem zodat we richting consumentenbond of kassa de zaak aanhangig kunnen maken. HTC doet nl alsof er niets aan de hand is…. Graag ook jullie reacties en klachten even mailen. Hoe meer zielen….
Wat doet kassa enzo dan ook niks
De persoon die een probleem met zijn telefoon moet naar de winkel terug of de telefoon weer opsturen
Elk merk heeft wel problemen dan ga je ook toch niet direct naar de consumentenbondof kassa je gaat toch eerst zelf oplossen
Marcel20vt;263848
Wat doet kassa enzo dan ook niks
De persoon die een probleem met zijn telefoon moet naar de winkel terug of de telefoon weer opsturen
Elk merk heeft wel problemen dan ga je ook toch niet direct naar de consumentenbondof kassa je gaat toch eerst zelf oplossen
Hoeveeltelefoons verkopen ze
Er zijn altijd een paar niet goed zijn .
Maar je hoort ook altijd mensen die klagen over baterij enz
Zulke mensen moeten gewoon weer terug naar een gewoone telefoon
je weet zelf als je zon high end toestel koop dat ze ook meer vebruik vragen
Nee heb ja kan jekrijgen
Marcel20vt;264241
Hoeveeltelefoons verkopen ze
Er zijn altijd een paar niet goed zijn .
Maar je hoort ook altijd mensen die klagen over baterij enz
Zulke mensen moeten gewoon weer terug naar een gewoone telefoon
je weet zelf als je zon high end toestel koop dat ze ook meer vebruik vragen
Nee heb ja kan jekrijgen
Ik heb enkele maanden geleden een abbonnement afgesloten bij vodafone.
Eerst maakte ik gebruik van nummerbehoud en had dus mijn verbinding nog bij t-mobile lopen.
Nadat deze periode voorbij was begon het gebruik van het vodafone simkaartje.
Na enkele dagen begon de telefoon te rebooten en blijft dit dan ook elke minuut doen.
Na een tijd gezocht te hebben, merkte ik dat de telefoon bijna niet uitvalt als ik de netwerkmodus instel op (alleen WCDMA). Natuurlijk is dit wel een tijdelijke oplossing, maar wil ik vol gebruik kunnen maken van mijn telefoon. Ook omdat wanneer ik hem op ALLEEN WCDMA instel ik niet overal netwerk heb. Vodafone zegt “wij moeten hem dan opsturen heeft u al een keer geprobeerd om uw telefoon naar fabrieksinstellingen te resetten”. Dat heb ik direct geprobeerd en ook hiermee geen succes.
Nu ben ik al 1 simkaart en meerdere weken verder maar het begint mij nu steeds meer te irriteren. Ook heb ik het probleem dat hierdoor de batterij snel leeg is of opeens nog maar 8% aangeeft en wanneer ik de simkaart eruit haal en dan opstart het niveau opeens op 40% staat.
Sinds gister start ook de front camera niet meer op. Ik kan met de normale camera foto's maken maar zodra ik de front camera aanzet, krijg ik zwart beeld en wil ook de normale camera niet meer aangaan.
Iemand een idee wat ik nu het beste kan doen?? Ik hoop dat er mensen zijn die dezelfde problemen hebben en weten of er iets aan te doen valt.