Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

erikp

erikp

• Lid sinds 03 maart 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2012
  • 23:43

Ik loop tegen het volgende probleem aan:

Als er ergens een vrij / open netwerk / wifi punt is geeft mijn HTC Sensation dat netjes aan… alleen komt hij er met geen mogelijkheid op.:confused:Ik had dat eerder thuis ook al bij mijn beveiligde wifi maar daarvoor heb ik het op mijn HTC aangepast door de gegevens van mijn router in te vullen. Hier heb ik dan ook logischerwijs géén probleem.(meer)

Wat moet ik doen om een vrij / open netwerk toch te kunnen gebruiken?

Grtz
Erik

Bewerkt (24 april 2013 14:23)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2012
  • 18:08

Weet je wel zeker dat die vrije netwerken wel echt vrij staan als je ze vind, Of maakt die niet eens verbinding als je er op klikt verbreekt die het weer ?

Sommige staan ook wel vrij maar zijn weer anders beveiligd door mac adres of iets bijv, Niet alle vrije netwerken zijn ook echt vrij en sommige moet je erna weer op inloggen via je browser zoals die gene van kpn op het station.

erikp

erikp

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2012
  • 23:46

Carlos0_0;277766
Weet je wel zeker dat die vrije netwerken wel echt vrij staan als je ze vind, Of maakt die niet eens verbinding als je er op klikt verbreekt die het weer ?

Sommige staan ook wel vrij maar zijn weer anders beveiligd door mac adres of iets bijv, Niet alle vrije netwerken zijn ook echt vrij en sommige moet je erna weer op inloggen via je browser zoals die gene van kpn op het station.

Carlos0_0, bedankt voor je reactie maar, ik mag toch aannemen dat als
a: - er in duidelijke bewoordingen wordt aangegeven dat het een open netwerk is en
b: - anderen er wél op kunnen komen zonder enig probleem en zonder inlog toestanden, mac adres gedoe….

Dat zou dus moeten betekenen dat ook ík er op zou moeten kunnen komen met mijn Htc..Wifi geeft dan wel 100% ontvangst aan.
M'n telefoon wil duidelelijk verbinding maken met dat open netwerk maar dat lukt gewoon niet; de verbinding wordt pas dán verbroken als ik dat doe en dan maar “gewoon” via 3G verder wil gaan.

Mvrgr

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2012
  • 18:28

Ja als andere er wel op kunnen moet die idd niet beveiligd zijn maar dat vermelde je er niet bij in je bericht, Verder misschien een software foutje denk ik eerder je zou hem kunnen herstellen naar fabrieksinstellingen of de 4.0 update afwachten wie weet is het dan ook gelijk weg.

erikp

erikp

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2012
  • 18:42

Carlos0_0;278181
Ja als andere er wel op kunnen moet die idd niet beveiligd zijn maar dat vermelde je er niet bij in je bericht, Verder misschien een software foutje denk ik eerder je zou hem kunnen herstellen naar fabrieksinstellingen of de 4.0 update afwachten wie weet is het dan ook gelijk weg.

Carlos0_0:
Tja ehh ik ben er dan ten onrechte vanuit gegaan dat als er ergens een vrij / open netwerk / WiFi punt is waar ieder ander wel op kan… dat dit idd niet beveiligd is… ik wacht denk ik wel op de update naar 4.0 want bij herstel naar fabrieksinstellingen ben ik waarschijnlijk álles (alle apps) kwijt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.