Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Daniel_B

Daniel_B

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 2 april 2012
  • 20:30

Hoi mensen ik zoek me suf sinds de ics update naar het volgende: ik heb een originele widget van htc namelijk de accu widget waar het niveau de status en tempratuur van de accu. Nu wil ik deze op de xl van mijn broer zetten en kan die nergens meer vinden ook niet op mijn normale sensation. Ik had hem ergens gevonden bij “meer htc widgets verkrijgen” daar stond ook een fortunecookie widget en een notepad en nog een stuk of 5 andere, stond volgens mij bij de app htc likes maar die staat na de ics ook niet meer in mijn phone.
Weet iemand wat ik bedoel? En kan mij hier hopelijk bij helpen?

Bewerkt (24 april 2013 14:30)
mototje

mototje

• Lid sinds 13 maart 2012
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 2 april 2012
  • 21:01

hij staat bij mij nog gewoon bij widgets… gebruik hem zelf ook..
evt zijn er via de market ook genoeg gratis widgets te downloaden die hetzelfde doen, alleen niet van htc zelf.

Daniel_B

Daniel_B

• Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 2 april 2012
  • 21:15

Bij mij staat de batterij ook nog maar die andere heb ik zelf niet meer heel het appje htc likes heb ik ook niet meer jij wel?

mototje

mototje

• Lid sinds 13 maart 2012
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 3 april 2012
  • 17:07

het appje htc likes is geloof ik verdwenen bij de release van ics.. htc sense werd te rommelig volgens htc.. echter kan ik mij niet voorstellen dat de functie meer widgets verkrijgen weg is. staat er niks in htc hub?

ik denk toch echt dat de widgets verdwenen zijn, en dat je een alternatief via de market moet zoeken.
het waren ook maar een paar widgets, skins en scenes etc zijn nog steeds te downloaden, alleen nu via htc hub

Bewerkt (24 april 2013 14:31)
Daniel_B

Daniel_B

• Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 3 april 2012
  • 17:50

Klopt behalve die accu zat er niet veel soeps bij, vond die accu wel handig voor mijn broer. Maar inderdaad in de playstore staat nagenoeg een zelfde maar dan zit er ook een accu indicator bij voor in je notificatiebalk, ook wel handig op zich. Had trouwens liever gezien dat ze die skins dan weg hadden gelaten ipv de widgets, leek mij handiger als een paar skins die ik helemaal niet gebruik.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken, grtz

Bewerkt (24 april 2013 14:31)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.