Ik heb een heel groot probleem, mijn toetsenbord op mijn telefoon komt niet meer tevoorschijn. Het maakt niet uit of ik een nieuw contactpersoon wil invoeren, berichtje wil schrijven of iets op facebook wil zetten. Het probleem begon vandaag en vlak daarna heb ik de nieuwe update geinstaleerd, dat maakte ook niks uit. Ook heb ik al mijn telefoon herhaaldelijk opnieuw opgestart.
Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen.
Bewerkt (24 april 2013 15:10)
Ik heb een heel groot probleem, mijn toetsenbord op mijn telefoon komt niet meer tevoorschijn. Het maakt niet uit of ik een nieuw contactpersoon wil invoeren, berichtje wil schrijven of iets op facebook wil zetten. Het probleem begon vandaag en vlak daarna heb ik de nieuwe update geinstaleerd, dat maakte ook niks uit. Ook heb ik al mijn telefoon herhaaldelijk opnieuw opgestart. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb een heel groot probleem, mijn toetsenbord op mijn telefoon komt niet meer tevoorschijn.
Het maakt niet uit of ik een nieuw contactpersoon wil invoeren, berichtje wil schrijven of iets op facebook wil zetten.
Het probleem begon vandaag en vlak daarna heb ik de nieuwe update geinstaleerd, dat maakte ook niks uit.
Ook heb ik al mijn telefoon herhaaldelijk opnieuw opgestart.
Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen.