Ik heb eeb HTC sensation (2e hands) aangeschaft en als ik update kies krijg ik keurig een update naar android 4.
Gedownload en laten uitvoeren.
HTC start keurig opnieuw op en geeft dan heel even een icoon dat hij iets uitpakt (doosje met pijltje) daarna een blauw poppetje voor een driehoek met een uitroepteken.
En dat was het dan. Nu gebeurt er niets meer, al laat ik 'm uren liggen.
Ik heb iets gelezen dat een geroot toestel niet zo is up te daten maar dat weet ik niet, want ik weet niet eens of het ding geroot is (zou kunnen natuurlijk)
Ik heb hem ook al terug gezet naar de fabrieksinstellingen maar nog steeds dat poppetje voor het driehoekje.
Kan iemand mij helpen en duidelijkheid geven?
Bob
Bewerkt (24 april 2013 15:17)
Hoi allemaal Ik heb eeb HTC sensation (2e hands) aangeschaft en als ik update kies krijg ik keurig een update naar android 4. Gedownload en laten uitvoeren. HTC start keurig opnieuw op en geeft dan heel even een icoon dat hij iets uitpakt (doosje met pijltje) daarna een blauw poppetje voor een driehoek met een uitroepteken. En dat was het dan. Nu gebeurt er niets meer, al laat ik 'm uren liggen. Ik heb iets gelezen dat een geroot toestel niet zo is up te daten maar dat weet ik niet, want ik weet niet eens of het ding geroot is (zou kunnen natuurlijk) Ik heb hem ook al terug gezet naar de fabrieksinstellingen maar nog steeds dat poppetje voor het driehoekje. Kan iemand mij helpen en duidelijkheid geven? Bob
Verplaatst naar het juiste (HTC Sensation) forum Thnx
Bewerkt (24 april 2013 15:17)
[QUOTE=nanders;324488][mod]Verplaatst naar het juiste ([URL="http://www.androidworld.nl/forum/htc-sensation/"]HTC Sensation[/URL]) forum[/mod][/QUOTE] Thnx
Hoi allemaal
Ik heb eeb HTC sensation (2e hands) aangeschaft en als ik update kies krijg ik keurig een update naar android 4.
Gedownload en laten uitvoeren.
HTC start keurig opnieuw op en geeft dan heel even een icoon dat hij iets uitpakt (doosje met pijltje)
daarna een blauw poppetje voor een driehoek met een uitroepteken.
En dat was het dan. Nu gebeurt er niets meer, al laat ik 'm uren liggen.
Ik heb iets gelezen dat een geroot toestel niet zo is up te daten maar dat weet ik niet, want ik weet niet eens of het ding geroot is (zou kunnen natuurlijk)
Ik heb hem ook al terug gezet naar de fabrieksinstellingen maar nog steeds dat poppetje voor het driehoekje.
Kan iemand mij helpen en duidelijkheid geven?
Bob