Sinds een tijdje kan ik niet meer normaal met mijn htc sensation bellen. Als ik hem niet op de luidspreker heb staan, hoor ik niets, geen pieptoon, maar absolute stilte. Ik kan alleen nog bellen als ik mijn luidspreker aanzet. Erg onhandig natuurlijk. Kan het zijn dat er iets in de instellingen verkeerd zit of iets? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Alvast bedankt,
Groetjes Sjaak
Bewerkt (24 april 2013 15:18)
Hallo, Sinds een tijdje kan ik niet meer normaal met mijn htc sensation bellen. Als ik hem niet op de luidspreker heb staan, hoor ik niets, geen pieptoon, maar absolute stilte. Ik kan alleen nog bellen als ik mijn luidspreker aanzet. Erg onhandig natuurlijk. Kan het zijn dat er iets in de instellingen verkeerd zit of iets? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Alvast bedankt, Groetjes Sjaak
Hallo,
Sinds een tijdje kan ik niet meer normaal met mijn htc sensation bellen. Als ik hem niet op de luidspreker heb staan, hoor ik niets, geen pieptoon, maar absolute stilte. Ik kan alleen nog bellen als ik mijn luidspreker aanzet. Erg onhandig natuurlijk. Kan het zijn dat er iets in de instellingen verkeerd zit of iets? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Alvast bedankt,
Groetjes Sjaak