Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als de factory reset niet heeft geholpen ben ik bang dat je echt afhankelijk bent van HTC. Zou niet weten hoe dit nog een software fout kan zijn, eerder de hardware.
Dat wordt dan voor de 7de keer opsturen……
sommige mensen kunnen het beter bij een bakelieten telefoon met draaischijf houden
maar, alle gekheid op een stokje……. de 7e keer, dat je nog niet vast zit voor massamoord.
succes en sterkte.
als het goed is, krijg vandaag een sensation XE in plaats van weer een reperatie! ben benieuwd!
Hallo allen,
Ik heb mijn tweede vervangende toestel gekregen en dacht, laat ik die maar eens gaan gebruiken nu ik weer terug ben ik het land.
Vol goede hoop start ik hem op en begin ik met de installatie, echter blijft hij ineens hangen en bestaat mijn scherm alleen maar uit ruis(zie bijlage). Nu gaat dit niet meer weg, ook niet na opnieuw opstarten, batterij eruit, en factory reset via power knop en volume naar beneden(wat nu ook niet meer gaat).
Kent iemand dit probleem?
Wacht op antwoord van HTC, want na 6x opsturen en 2 nieuwe telefoons begin ik het nu echt zat te worden met de Sensation!