Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

rkhrmns

rkhrmns

• Lid sinds 15 augustus 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2012
  • 09:18

Toen ik gisteren een Whatsapp wilde versturen kwam mijn Touch Input toetsenbord niet meer tevoorschijn. Ik dacht eerst dat het aan de app lag, maar het blijkt systeembreed te zijn. Nu heb ik wel vervangende keyboards, maar die werken vaak minder fijn en de woordenboeken zijn minder goed gevuld.

Als ik naar Taal & Toetsenbord ga zie ik dat het vinkje bij Touch input donker is. Die kan ik dus niet aan- of wegvinken.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Bewerkt (24 april 2013 15:25)
SonaM

SonaM

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2013
  • 18:19

Laat me raden, en voor de rest doet alles het gewoon nog? ik heb hetzelfde probleem namenlijk. overal waar je iets in kan typen, doet ie niks, toetsenbord kom gewoon weg niet tevoorschijn. maar apps openen doet het, telefoon nrs invoeren doet het, alles doet het gewoon, behalve de toetsenbord. maar welke vervangende toetsenbord zou ik kunnen downloaden dan? en hoe werkt het?

Bewerkt (21 mei 2013 14:20)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2013
  • 12:46

Welke je wil downloaden is aan jou de keuze er zijn zoveel verschillende, ik gebruik zelf swiftkey en instellen is simpel gewoon even selecteren bij instellingen en klaar.

Bewerkt (21 mei 2013 14:20)
filske

filske

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 1 april 2013
  • 18:00

Heb het ff gecheckt en op mijn telefoon is het idd ook zo.
Maar ik gebruik dit toetsenbord nooit. Heb al jaren Swiftkey en dat werkt veel beter.

Bewerkt (14 mei 2013 12:08)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.