Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
topics worden niet zo snel gesloten, of ze moeten over warez of andere illegale meuk gaan.
Wicman, je raadt het nooit?! maar gisteren is het geluid wederom weggevallen, grrrrr! het ligt niet aan de software denk ik dan maar. ik kon die gsm wel door het raam gooien. heeft dus niks met de ROM te maken. ik geef t op gelukkig komt het niet zo heel vaak voor.
Je zou ook kunnen overwegen om hem aan te bieden ter reparatie bij HTC. Ze komen hem dan halen en brengen hem weer terug. Ben je hem wel ong. 10 dagen kwijt.
maar de gsm is geroot en alles, daar trappen ze niet in! het probleem is ook niet blijvend en ik kan ook niet zeggen wanneer het voorkomt. ik zal er mee moeten leven wahaha. ik koop tzt wel een andere.
dat het toestel gerooten s-off is heeft geen invloed op je garantie in dit geval. als je processor doorgebrand zou zijn heb je een punt. vandaar ook de regel: zou je garantie kunnenbeïnvloeden, maar dat is dus niet altijd zo.
heb laatst nog een desire opgestuurd die geroot was, s-off was en een custom rom draaide, omdat de camera stuk was. die kreeg ik gerepareerd en wel weer terug.
als de camera stuk is kun je dat meteen zien en/of testen. het geluid kan je niet testen; het valt soms in 1x weg en dan loopt de gsm vast als je muziek wilt luisteren ofzo. maar het is niet constant dus ja.
heb jij rechtstreeks bij HTC aangemeld of via je provider ofzo?
ik meld de reparatie altijd rechtstreeks bij HTC.
die laten hem dan ophalen, meestal gaat ie naar dynafix en na reparatie wordt ie weer thuis gebracht.
ik zal het zien! bedankt maar weer zover en sluit deze topic maar of gebeurt dat automatisch??