Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

beersman

beersman

• Lid sinds 30 november 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2014
  • 09:59

Wie weet raad?
Sinds 10-11-2011 gebruik ik een HTC Sensastion XE. Een paar dagen al is het toestel 's morgens voor 1005 geladen. Maar eenmaal van de lader af loopt de batterij in een paar naar 14% of nog minder als ik even niet op let en het apparaat niet op tijd weer aan de lader leg.
Nu mijn vragen:
**Is de batterij “ziek” en moet ik deze vervangen?
**Bestaat er voor Android een appje dat net als bij mijn Macbook Pro laat zien tot welk niveay de batterij nog op te laden is. Na een tweetal gebruiksjaren loopt het vermogen van de batterij terug van 100% naar bijv. 75 %.
** Is het aantal van twee jaar gebruik een beetje het maximum van een smartphone?
Overigens er is een nieuwe batterij besteld. Ik zal melden op dit forum als blijkt dat het euvel verholpen is met een nieuwe batterij.
MVG, de beersman.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 10 januari 2014
  • 18:15

je zou deze app kunnen proberen over de staat van de batterij https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.NanoDinamics.NovaTester
michien staat er een app veel te verbruiken op de achtergrond dat kun je zien in instellingen/energie/gebruik en kijk welke app of proces veel verbruikt.

succes.

Bewerkt (10 januari 2014 18:17)
beersman

beersman

• Lid sinds 30 november 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2014
  • 18:39

Bedankt voor de reactie, maar de aanschaf van een nieuwe acccu loste het probleem.Ook het appje Battery Doctor levert een aanzienlijke “besparing”
Groetjes van de beersman.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren