Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ai dat is flink balen Ariana.
Ik zou het niet via Vodaphone doen. Dat is een tussenpersoon en die zit ook niet op de bus te wachten, en zal dus ook wat extra kosten in rekening brengen.
Neem eerst eens contact op met HTC wat het kost om je scherm te repareren. Pin me er niet op vast maar dat kan een 150 euro kosten :eek:
Ik weet niet waar je woont, maar in de meeste grote steden zijn er telefoon winkeltjes, meestal beheerd door mensen afkomstig van Turkije en die zijn heel handig. Kunnen het waarschijnlijk voor een stuk minder doen.
Sander M;195949
Ai dat is flink balen Ariana.
Ik zou het niet via Vodaphone doen. Dat is een tussenpersoon en die zit ook niet op de bus te wachten, en zal dus ook wat extra kosten in rekening brengen.
Neem eerst eens contact op met HTC wat het kost om je scherm te repareren. Pin me er niet op vast maar dat kan een 150 euro kosten :eek:
Ik weet niet waar je woont, maar in de meeste grote steden zijn er telefoon winkeltjes, meestal beheerd door mensen afkomstig van Turkije en die zijn heel handig. Kunnen het waarschijnlijk voor een stuk minder doen.
Het verhaal van de verzekering gaat niet lukken vrees ik, tenzij je een verzekering voor je gsm hebt genomen. Een vriendin van me had net hetzelfde. Haar vriend heeft een ander schermpje gekocht, op ebay of zo,…. voor 15 euro, naar ik hoorde was het peanuts om het te vervangen.
Op ebay?? Oke, dat kan ik dan als alternatief proberen.
Waar zou ik dan op moeten zoeken, want op display krijg ik alleen maar die folies/screen protectors te zien.
hier is er zo eentje HTC Wildfire S LCD Display Screen Replacement
ik weet niet of het deze was maar zodra ik hem zie vraag ik erom.
Bedankt voor jullie reacties, conform de voorwaarden van mijn inboedelverzekering krijg ik het vergoed, mits ik hem zelf heb laten vallen of bijv. mijn dochtertje van 4.
Dus zelf gaan sleutelen is niet nodig.
Maar heeft iemand ook ervaring met reparatie service van HTC of ander bedrijf??
Alvast bedankt Ariana
Hallo,

Heeft iemand ervaring met de reparatie service van vodafone?
Vanmorgen is mijn nieuwe wildfire S door mijn kat van de bank gestoten. Resultaat flinke scheur/barst links onder in mijn scherm.:cry:
Het zal niet onder de garantie vallen, dus dat wordt zelf dokken.
Iemand enig idee hoeveel dit zal gaan kosten? En waar ik dit het beste kan doen??
Alvast bedankt, Ariana