Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Pixelke

Pixelke

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 19:56

Om tijdens de dag te merken dat ik een oproep of een sms gehad heb heb ik de meldingsflits ingeschakeld. Dit door bij ‘instellingen’ naar ‘weergave’ te gaan en dan ‘meldingsflits’. Gemiste oproep en Sms/MMS heb ik aangevinkt.
Mijn mail check ik ‘s avonds wanneer ik thuis op mijn wifi netwerk zit, en daarvoor heb ik geen meldingsflits nodig.

Wat me eigenlijk stoort is dat die ’meldingsflits' er na een zestal minuten mee ophoudt.

Dus als ik mijn telefoon een kwartier niet gebruik en ik heb ondertussen een sms of oproep gekregen dan kan ik ook niet meer door de meldingsflits gewaarschuwd worden, want die is er al na zes minuten mee opgehouden.

Hoe kan ik dit aanpassen zodat hij blijft flitsen totdat ik daadwerkelijk de meldingen bekijk?

Bewerkt (9 augustus 2011 19:56)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 9 augustus 2011
  • 20:17

Om het heel kort te houden: Niet.

Volgens mij heeft HTC dat gedaan om de batterij te sparen, en die kan je niet aanpassen. Misschien dat er toevallig een applicatie is die het wel langer ondersteund, maar dat weet ik niet.

Bewerkt (9 augustus 2011 20:17)
Pixelke

Pixelke

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 21:20

Dat kleine bliepje kan toch echt wel niet veel batterijspanning verbruiken. Nu moet ik, wil ik checken of ik berichten heb, regelmatig mijn telefoon doen ‘ontwaken’ door op de aan/uit knop te drukken. Volgens mij verbruikt dit veel mee batterij dan dat ledje.

Mocht iemand een applicatie weten die dit kan oplossen… let me know please??

Bewerkt (9 augustus 2011 21:20)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 9 augustus 2011
  • 23:10

Dit is een toestel specifieke vraag, verplaatst naar Wildfire S forum

Van de batterij geloof ik niet echt in. Als je accu bijna leeg is gaat hij rood staan knipperen, dan zou dat ook niet echt een gunstig effect hebben. Zo'n ledje trekt nul komma nul accu.
Probeer eens Handcent SMS uit de market. Die geeft een blauwe LED en die blijft volgens mij branden. Als je deze installeert moet je bij de HTC SMS app wel de meldingen uitzetten anders krijg je een soort van echo als een nieuw bericht binnenkomt.

Bewerkt (9 augustus 2011 23:10)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 10 augustus 2011
  • 12:28

Ik heb even een testje gedaan door hem handmatig aan te zetten en hem een uur te laten knipperen: 1% batterij kwijt (misschien anders ook wel, wifi etc stond nog gewoon aan)
Dus inderdaad, qua batterij is het te verwaarlozen. Maar ja, waarom dat ze het dan uitzetten weet ik ook niet, zal HTC wel weer leuk gevonden hebben.

Bewerkt (10 augustus 2011 12:28)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 10 augustus 2011
  • 12:53

Daarom. zal Htc wel geweest zijn. Als je accu onder de 15% komt blijft hij knipperen.

Bewerkt (10 augustus 2011 12:53)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Pixelke

Pixelke

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 08:24

Zou dit door een firmware update aan te passen zijn?

Bewerkt (3 september 2011 08:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.