Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ariana

ariana

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2011
  • 22:10

Bij deze even een up-date over mijn kapotte scherm.

Met HTC contact opgenomen over hoeveel het zou kunnen gaan kosten.
Dat wisten ze niet, want zij sturen de gsm's zelf ook door naar Dynafix.
Ze maken dan een duidelijke opdracht en je gsm wordt door een koerier opgehaald, wat je i.p. niets kost.
Dan wordt de gsm geheel nagekeken door dynafix en een prijsopgave gemaakt.
Welke je dan weer per post wordt toegestuurd. Zo gezegd zo gedaan.

Koerier was keurig op afgesproken tijd aanwezig(op een zaterdag nog wel). Kon ook precies zien dat mijn gsm was afgeleverd via track&trace.
Bij dynafix kon ik ook precies de status van mijn gsm zien, ging wel ongeveer 3dgn overheen voordat hij bij de interne reparatie afdeling was beland. En toen duurde het nog eens 3 dgn dat hij werd nagekeken. Waarna de prijsopgave wel die zelfde dag op de post was gegaan, want die had ik een dag later in huis.

Ik kon wel online al zien dat de display vervangen moest worden en dat ook de printplaat vervangen moest worden. Ze hadden zelfs foto's hiervan erbij gevoegd.

Toen de prijsopgave de volgende dag per post was gearriveerd schrok ik behoorlijk…..238 euro!!!! Nieuw los toestel kost me nog geen 220 euro!:eek:

Eerst nu maar weer contact met de claimservices van ASR benaderd, voordat ik uberhaupt besloot om hem te laten maken. Ik zou het gewoon vergoed krijgen, doordat ik gelukkig een allrisk inboedel verzekering heb zonder eigen risico. Alleen moest men gaan kijken welk bedrag ik vergoed kreeg. Deze heb ik alles toegestuurd per mail incl. de prijsopgave natuurlijk.

Vanmiddag ben ik terug gebeld, men had ook gekeken wat ik kwijt zou zijn voor een nieuw toestel. Dit was volgens hen ook goedkoper en dus zinvoller. Ook vanwege dat mijn toestel door de valschade uit de garantie was, ook al zou ik hem laten maken en is dit via HTC gegaan.
Maar ja, om de oude terug te krijgen, moest ik nog wel effe 36 euro lappen. Dit wordt nu ook volledig vergoed.
Kortom ik krijg nu 250 euro ongeveer vergoed van de verzekering en kan dus een nieuw toestel gaan kopen.

Ben er alleen nog niet uit of het dezelfde wordt, dus HTC Wildfire S of dat ik nu voor de HTC ChaCha ga.
En zal ik mijn gsm terug laten komen, wat 36 euro kost of zal ik hem gewoon milieuvriendelijk door Dynafix kosteloos laten vernietigen??

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ben in ieder geval wel heel blij met mijn verzekering.

Groet Ariana

Bewerkt (12 augustus 2011 22:10)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.