Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

boppe

boppe

• Lid sinds 19 november 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 9 december 2011
  • 20:06

Ik heb nog niet lang een Wildfire S en vandaag kreeg ik een melding dat er een systeemupdate was. 'Update Android 2.3.5 en prestatieverbetring 41.65MB.
Het downloaden gaat goed, maar hierna verschijnt de melding:

Andere systeemversie.
Er is vastgesteld dat op de telefoon wellicht een aangepaste versie van de systeemsoftware is geactiveerd. Herstel de officiele systeemsoftware van HTC op de telefoon om de telefoon te updaten.

Alles is origineel.

Ik heb nu:
Android 2.3.3
HTC Sense 2.1
Softwarenr: 1.33.401.2

Ik ben er niet helemaal in thuis. Wie kan me hier iets verder mee helpen?

Grz Boppe

Bewerkt (24 april 2013 13:51)
locutus

locutus

• Lid sinds 09 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 december 2011
  • 22:01

Idem hier.
Zelfde versies.

keepitcool

keepitcool

• Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 10 december 2011
  • 08:49

boppe;246532
Ik heb nog niet lang een Wildfire S en vandaag kreeg ik een melding dat er een systeemupdate was. 'Update Android 2.3.5 en prestatieverbetring 41.65MB.
Het downloaden gaat goed, maar hierna verschijnt de melding:

Andere systeemversie.
Er is vastgesteld dat op de telefoon wellicht een aangepaste versie van de systeemsoftware is geactiveerd. Herstel de officiele systeemsoftware van HTC op de telefoon om de telefoon te updaten.

Alles is origineel.

Ik heb nu:
Android 2.3.3
HTC Sense 2.1
Softwarenr: 1.33.401.2

Ik ben er niet helemaal in thuis. Wie kan me hier iets verder mee helpen?

Grz Boppe
Bij de unbranded fone's zou het wel gelijk moeten werken ik neem aan dat je dat hebt ?
Ik heb zelf T-Mobile en die geeft tot op heden nog geen update's dus ik heb het handmatig gedaan het bestand gedownload en een goldcard aangemaakt en de hele ROM met software vervangen het enigste wat ik kwijt ben is het t-mobile verhaal maar dat is niet zo'n punt vind ik.
Bey the way ik had ook de zelfde versie alleen de provider versie.

Op het forum van XDA-developers staat exact hoe je het kunt doen.(Er is inderdaad een geheugen verbetering)

DrRed

DrRed

• Lid sinds 12 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 december 2011
  • 11:43

Ik heb hier hetzelfde probleem met 2 Wildfire S toestellen.
Hebben jullie ondertussen een oplossing gevonden?

HTC had zelf niet een oplossing. Misschien met een andere SD-kaart proberen… werkte dus niet.
Doe liever geen harde reset omdat dan alles opnieuw ingesteld moet worden.

Hopelijk hebben jullie iets gevonden… ?

Grt

locutus

locutus

• Lid sinds 09 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 december 2011
  • 20:32

Hoi hoi,

Het is mij ook gelukt om mijn Proximis phone te unbranden en Android 2.3.5 erop te plaatsen met behulp van een goldcard.

@DrRed -> lees even de instructies van keepitcool hierboven op dit forum, link hier

Bewerkt (24 april 2013 13:52)
boppe

boppe

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 13 december 2011
  • 20:42

HTC vertelde mij dat ik naar een servicecenter moest gaan ivm garantie. Het zou liggen aan het feit dat versie 2.3.4 wordt overgeslagen.
opeens gebeurt er iets… Ik zet 'm aan de lader, zet de telefoon uit, start hem na een paar tellen weer op en kan opeens het gedownloaden bestand geinstalleerd worden.
Geen idee of ik iets vreemds heb aangeklikt. Je probeert tenslotte van alles.

Ik heb nu dus het volgende:

Android: 2.3.5
HTC Sense: 2.1
Softwarenr:2.13.401.2

Helaas kan ik jullie niet helpen om dit te reproduceren. Blijf stug proberen. Het is nu wel even wennen dat je geen balk naar beneden sleept maar aan een ring trekt.

grz Boppe

eldin1234

eldin1234

• Lid sinds 20 oktober 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 13 december 2011
  • 21:49

Hallo,
Ik had zelf ook zoeen probleem. Mijn telefoon was T-Mobile Branded.
Ik vond het echt irritant. Hier zie je de Topic: http://www.androidworld.nl/forum/htc-wildfire-s/27313-custom-rom-wildfire-s-rooten.html
Als je naar de originele HTC Android versie 2.3.5 wilt moet je dit eens proberen!! maak eerst de goldcard goed en dan de software er op zetten(let wel op!! backup je files die je nog nodig hebt want je raakt ALLES kwijt!!!) . Hier de link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1363693De
De software link werkt niet op die site, hier de goeie link: http://www.megaupload.com/?d=NETNLZD0

Greetzz.P.s na de update is je telefoon ineens gewoon gigantisch snel!!Met opstarten niet eens 4 sec echt ongeloofelijk.En nu heb ik ongeveer 80MB intern geheugen over normaal misschien nog maar 15 en dan kreeg ik zoeen melding dat het geheugen vol is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren