Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Renatem1994

Renatem1994

• Lid sinds 15 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 15 december 2011
  • 14:00

Hee, ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik deze vraag niet in het verkeerde forum stel.
Maar ik heb dus een vraag, want mijn interne geheugen van mijn HTC Wildfire S is bijna vol.
Ik kan geen apps meer updaten en sommige apps (zoals Whatsapp) doen het daarom nu ook niet…
Mijn SD kaart heeft ruimte zat, maar daar kan ik nu dus niks mee…

Ik heb nog 11,95 mb vrije geheugen, net mijn chache en alles geleegd.
Al mijn apps die naar mijn SD kaart kunnen, staan er op, de enige die niet over kunnen zijn WhatApp (9mb), Twitter (3mb), Where's My Droid (2mb), Data counter widget (360kb), en Advanced Task Killer Free (268kb).
Al deze apps wil ik op mijn telefoon houden…
Mijn contacten heb ik ook al naar mijn SD kaart geexporteerd (contacten > menu > importeren/exporteren).

Ik heb gelezen dat je je telefoon kan rooten ofzo, maar ik snap eigenlijk niet precies wat daarmee bedoeld wordt en wat ik daaraan heb… Mijn telefoon is dus ook niet geroot.
Als ik Apps2SD download staat er dat ik niks kan verplaatsen, dus daar heb ik ook niks aan…

Wel heb ik ES File Explorer op mijn telefoon staan, volgens mij kan ik dan wel in het geheugen van mijn telefoon komen aangezien ik allemaal mappen zie staan als acct, app-cache, chache, config, data, dev, etc…

Alleen in een boel van die mappen zie ik niks staan, betekent dat dan dat ik daar niet in mag en is dat wat ik wel kan als ik mijn telefoon root?
Ik heb al gezocht op het internet en ook op dit forum, maar ik kan niet echt iets vinden waar ik nou echt iets mee kan… Dus ik hoop dat jullie me zo kunnen helpen…
Dus kortom, heeft iemand enig idee hoe ik mijn intern geheugen van mijn telefoon kan opschonen?

Bewerkt (24 april 2013 13:52)
eldin1234

eldin1234

• Lid sinds 20 oktober 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 15 december 2011
  • 16:00

Is je telefoon Branded?
dwz dat je met opstarten bijv zoeen opstart logo van t-mobile of vodafone ziet.
Greetzz.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 15 december 2011
  • 16:35

Er was reeds een discussie gaande hierover. Gelieve hier verder te gaan: http://www.androidworld.nl/forum/htc-wildfire-s/26192-geheugentekort-wildfire-s.html

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.