Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jeroen_htc

Jeroen_htc

  • Lid sinds 26 januari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #1
  • 26 januari 2012
  • 12:02

Hallo allemaal,

Ik kan de geinstaleerde apps niet meer bijwerken, ik krijg een melding dat het downloaden is mislukt. Ook kan ik geen nieuwe apps meer instaleren.

Ik heb een wildfire S

Wie heeft er een oplossing?

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #2
  • 26 januari 2012
  • 12:12

probeer eens bij ‘toepassingen beheren’ –> ‘alles’ –> market –> ‘gegevens wissen’

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
Bart79

Bart79

  • Lid sinds 23 januari 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #3
  • 27 januari 2012
  • 14:16

Of ‘Menu’ > ‘Instellingen’ > ‘SD- en telefoongeheugen’ > ‘Meer ruimte maken’ > ‘volgende’ > ‘apps naar sd-kaart verplaatsen’ of ‘apps verwijderen’. Verplaats zoveel mogelijk, dan heb je weer genoeg ruimte om bij te werken en nieuwe apps te installeren.

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
Jeroen_htc

Jeroen_htc

  • Lid sinds 26 januari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #4
  • 28 januari 2012
  • 20:37

Bedankt voor jullie tips alleen deze hebben geen resultaat

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
Carlos0_0

Carlos0_0

  • Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • #5
  • 29 januari 2012
  • 13:12

Nieuwste market geïnstalleerd ?

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
Jeroen_htc

Jeroen_htc

  • Lid sinds 26 januari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #6
  • 30 januari 2012
  • 09:33

Weet ik niet hoe kan ik dit doen/controleren?

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
diana1968

diana1968

  • Lid sinds 05 januari 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • #7
  • 30 januari 2012
  • 09:42

Je kunt ook direct even kijken of je nog genoeg geheugen hebt. Dat is zeker een goeie tip. Check welke versie van marktplaats je hebt en dat doe je door op menu te klikken dan instellingen en dan scroll je naar onderen. Daar zie je buildversie. Eventueel kun je nog market even opschonen. Kijk eerst even welke build je hebt.

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
diana1968

diana1968

  • Lid sinds 05 januari 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • #8
  • 30 januari 2012
  • 09:46

Je kunt gegevens van Market nog proberen te wissen. Dan ga je naar instellingen-applicaties-alles-market aanklikken, dan vervolgens gegevens wissen. Hoop dat dit werkt. Probeer op eigen risico. Ik heb het vaker gedaan en ik kreeg daarmee mijn Market weer werkend. Succes. Laat even weten of dit werkt.

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
diana1968

diana1968

  • Lid sinds 05 januari 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • #9
  • 30 januari 2012
  • 09:47

nanders;263056
probeer eens bij ‘toepassingen beheren’ –> ‘alles’ –> market –> ‘gegevens wissen’

Oeps ik zie dat @nanders dit ook al heeft vermeld. Sorry……:eek:

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
Jeroen_htc

Jeroen_htc

  • Lid sinds 26 januari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #10
  • 30 januari 2012
  • 09:53

Ik heb alles gewist cache leeg gegooid maar helaas welke market ik heb kan ik op mijn wildfire niet vinden

Bewerkt (24 april 2013 14:09)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.