Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Danielle21

Danielle21

• Lid sinds 01 februari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 23:40

Sinds dinsdag heb ik een HTC met tmobile abonnement en alles doet het naar behoren alleen ik kan geen smsjes ontvangen. Ik kreeg geen melding, er blijft staan dat er geen smsjes zijn. Ik heb verder niks verandert aan instellingen dus voor zover ik weet kan het niet daaraan liggen.

Als ik mijn mobiel aanzet krijg ik (voor ik mijn pincode in moet toesten) wel een pictogrammetje te zien dat er geen simkaart te bekennen is. Echter gaat deze melding weg zodra ik mijn code heb ingetoetst. Dan heb ik ook direct bereik.

Iemand hier een oplossing voor of is dit een kwestie van naar de winkel gaan zodat zij het kunnen oplossen?

Bewerkt (24 april 2013 14:11)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 2 februari 2012
  • 08:56

Kan zijn dat het gewoon aan je simkaart ligt! Heb ditzelfde gehad met een vodafone sim. Deze bleek verouderd te zijn. Na een nieuwe gekregen te hebben deed alles het weer perfect.

AW Forum Queen voor het leven

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2012
  • 11:39

Idd zal denk ik ook de simkaart zijn effe langs de winkel gaan, Verder heb je wel een heel erg oud toestel uitgekozen of je moet de wildfire s hebben.
De gewone wildfire stampt uit mei 2010 en is al heel erg sloom loopt achter al op een android versie en krijg geen update support meer, Ik zeg niet dat je een gloed nieuwe moet hebben maar de normale wildfire is gewoon langzaam.
Collega van mij ook mag bijna verlengen die zit nu nog met een htc hero toen die hem had was het goed, Tegenwoordig worden apps enzo groter ook hij kan er nu nog amper meer wat mee.

Danielle21

Danielle21

• Lid sinds 01 februari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2012
  • 23:46

Ik zag inderdaad te laat dat ik bij de verkeerde zit, moest inderdaad de Wildfire S hebben.

Een kleine tijd geleden ben ik trouwens naar de T-Mobile winkel gegaan waar ik een abonnement heb en eerst zeiden ze dat er misschien ergens een blokkade zat.
Na een week gewacht te hebben ben ik in mijn eigen woonplaats naar de winkel gegaan (destijds was ik toch in Breda dus ben ik daar heengegaan), en toen werd mij verteld dat ik gewoon een heel verkeerd nummer had gekregen. Ik had het nummer van iemand anders. Dus het is helemaal opgelost.

Bedankt voor de hulp!

Bewerkt (24 april 2013 14:17)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.