Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Askjeeves

Askjeeves

• Lid sinds 24 januari 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2012
  • 17:49

Hallo mede-forummers,

Ik heb sinds kort de Wildfire S, 2.3.5 van T-mobile. Nu heb ik via de site van HTC de tool gebruikt om hem te unlocken. dat is allemaal prima verlopen. Graag zou ik een andere rom willen installeren waarbij ik zelf de keuze heb welke applicaties beschikbaar zijn. Ik hoef geen facebook, Peep, Tetris Demo, Gameloft etc.

Nu heb ik al wat lopen te surfen, maar kom er niet echt aan uit om een andere rom te installeren. Wie kan er eenvoudig en duidelijk de stappen vertellen wat ik moet doen? Schijnbaar is er ook een tool om je HTC te rooten. Ik heb de XDA Supertool gebruikt, maar dat werkt niet. Ook Clockwork geeft een foumelding aan.

Jullie hulp is meer dan welkom

Bewerkt (24 april 2013 14:14)
Askjeeves

Askjeeves

• Lid sinds 24 januari 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 17:57

Hallo allen,
het is inmiddels gelukt en draai nu Hensemod. Tevreden ermee

Bewerkt (24 april 2013 14:15)
freddie-bowie15

freddie-bowie15

• Lid sinds 14 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 21:30

Askjeeves;269674
Hallo allen,
het is inmiddels gelukt en draai nu Hensemod. Tevreden ermee

eey wil ik ook doen, maar werkt gameboid bij jou (is app die ervoor zorgt dat je gba / gameboy advanced spellen kan spelen) ?

welke site en andere dingen heb je gebruikt ?

Ngein

Ngein

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 23:00

Zelf heb ik ook een Wildfire S en ben benieuwd welke sites je hebt gebruikt?

Het gaat mij er in 1ste instantie om zelf te bepalen welke apps er op mijn mobiel staan en indien mogelijk meer naar de SD kaart verplaatsen dan nu mogelijk is. Het HTC uiterlijk vind ik opzich prima.

Wat vind je verder de voordelen van het rooten van de wildfire S? Voornamelijk meer geheugenruimte?

outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2012
  • 13:00

De voordelen zijn onnodige apps zijn verwijderd. Je heb meer geheugenruimte en door de app link2sd blijf je veel ruimte houden (Je moet wel een deel van je SD kaart apart houden daarvoor) Een kaartje van 4Gb of meer is wel fijn. Met de app Auto App Uninstaller kan je de laatste (in jouw ogen) onnodige apps verwijderen. Ik heb Google maps verwijderd, Facebook, Friends, Hyves en zo verwijderd. Ik blijf zo'n 45 mb vrijhoude omdat alles naar de SD kaart gaat. Hij is sneller. Je kan installeren wat JIJ wilt en bijna alles is aanpasbaar. LET WEL OP, alles geschiedt op eigen risico

Bewerkt (24 april 2013 14:24)
Ngein

Ngein

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2012
  • 23:30

outlaw;278835
De voordelen zijn onnodige apps zijn verwijderd. Je heb meer geheugenruimte en door de app link2sd blijf je veel ruimte houden (Je moet wel een deel van je SD kaart apart houden daarvoor) Een kaartje van 4Gb of meer is wel fijn. Met de app Auto App Uninstaller kan je de laatste (in jouw ogen) onnodige apps verwijderen. Ik heb Google maps verwijderd, Facebook, Friends, Hyves en zo verwijderd. Ik blijf zo'n 45 mb vrijhoude omdat alles naar de SD kaart gaat. Hij is sneller. Je kan installeren wat JIJ wilt en bijna alles is aanpasbaar. LET WEL OP, alles geschiedt op eigen risico

Welke site's/uitleg heb je gebruikt om te rooten?

Ik heb sinds deze week wel veel apps naar de SD kaart verplaats op de manier zoals hier ergens uitgelegd, nu staat er bijna niks meer op telefoon zelf. Alleen voor geïnstalleerde apps zijn daar mee niet te verplaatsen of te verwijderen.

Bewerkt (24 april 2013 14:24)
outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2012
  • 10:42

Hier kan je heel veel info vinden:

Wildfire S Android Development - xda-developers

Bewerkt (24 april 2013 14:25)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.