Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

JanssenJoost

JanssenJoost

  • Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 28 oktober 2012
  • 20:35

Beste, Mensen

ik heb nu al 1 jaar mijn htc wildfire s.
en ik begon met een abonnement bij blyk
maar ik ben dus nu naar simpel overgestapt
100 belminuten
100 smsjes
500 mb internet
mijn bel en sms bundel doen het maar mijn internet nog niet
Heb alles al geactiveerd maar intetnet doet het nog niet
heb ook al mijn apn instellingen veranderd dus dat is goed
maar als ik gegevensverbinding aanvink staat er verbindig mislukt
wat moet ik doen kunnen jullie mij helpen?

Groeten Joost Janssen

Bewerkt (24 april 2013 15:46)
outlaw

outlaw

  • Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • #2
  • 30 oktober 2012
  • 12:57

Helaas stel je de vraag in het verkeerde topic, deze kan een Mod maar beter even verplaatsen.

Even kijken op Simpel.nl en je komt een stuk verder!!!!

http://www.simpel.nl/toestelhulp/#/htc/a510e-wildfire-s/

http://www.simpel.nl/toestelhulp/#/htc/a510e-wildfire-s/internet/handmatig-instellen

Bewerkt (24 april 2013 15:47)
JanssenJoost

JanssenJoost

  • Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 30 oktober 2012
  • 21:08

Het is nog steeds niet gelukt dat heb ik al lang gedaan

Bewerkt (24 april 2013 15:47)
Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #4
  • 30 oktober 2012
  • 21:52

verplaatst naar correcte forum

Bewerkt (24 april 2013 15:47)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

hankypanky

hankypanky

  • Lid sinds 02 november 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • #5
  • 2 november 2012
  • 00:07

Ik heb hetzelfde probleem met dit toestel en dezelfde provider, verplaatst naar corrercte forum maar waar wordt deze discussie voortgezet dan?

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
Carlos0_0

Carlos0_0

  • Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • #6
  • 2 november 2012
  • 09:05

Ik denk in dit forum ik weet niet waar die stond maar deze hoort gewoon in de wildfire s forum nergens anders.

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
Patrick

Patrick

  • Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • #7
  • 2 november 2012
  • 09:15

hankypanky;353796
Ik heb hetzelfde probleem met dit toestel en dezelfde provider, verplaatst naar corrercte forum maar waar wordt deze discussie voortgezet dan?
Degene die dit onderwerp is gestart had het in het verkeerde forum gesteld, de moderator heeft het naar het juiste forum verplaatst dus in dit topic gaat de discussie verder.

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
hankypanky

hankypanky

  • Lid sinds 02 november 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • #8
  • 2 november 2012
  • 13:45

Ik heb dus hetzelfde probleem als Joost, ik weet wel dat Simpel het netwerk van T-mobile gebruikt misschien moeten we wel de instellingen van T-mobile gebruiken om internet in te stellen.
Wie kan ons verder helpen met dit probleem.

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
Carlos0_0

Carlos0_0

  • Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • #9
  • 2 november 2012
  • 16:24

Wel raar dat dit niet van zelf gaat ik heb nog nooit bij een telefoon dit hoeven instellen, Zelfs bij me oudere symbian niet kreeg ik een sms met de instellingen van vodafone en werd het ingesteld als ik het opsloeg.
Nu met android is het simkaart erin en het werk gelijk, Maar je zou de instellingen van tmobile kunnen proberen je kan altijd weer terug zetten.

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
outlaw

outlaw

  • Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • #10
  • 2 november 2012
  • 16:29

Misschien een hele rare opmerking, maar hebben jullie al contact gehad met Simpel??

Misschien dat Simpel jullie telefonisch er door kunnen helpen!!

Bewerkt (24 april 2013 15:48)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.