Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Helaas stel je de vraag in het verkeerde topic, deze kan een Mod maar beter even verplaatsen.
Even kijken op Simpel.nl en je komt een stuk verder!!!!
http://www.simpel.nl/toestelhulp/#/htc/a510e-wildfire-s/
http://www.simpel.nl/toestelhulp/#/htc/a510e-wildfire-s/internet/handmatig-instellen
Het is nog steeds niet gelukt dat heb ik al lang gedaan
Ik heb hetzelfde probleem met dit toestel en dezelfde provider, verplaatst naar corrercte forum maar waar wordt deze discussie voortgezet dan?
Ik denk in dit forum ik weet niet waar die stond maar deze hoort gewoon in de wildfire s forum nergens anders.
hankypanky;353796Degene die dit onderwerp is gestart had het in het verkeerde forum gesteld, de moderator heeft het naar het juiste forum verplaatst dus in dit topic gaat de discussie verder.
Ik heb hetzelfde probleem met dit toestel en dezelfde provider, verplaatst naar corrercte forum maar waar wordt deze discussie voortgezet dan?
Ik heb dus hetzelfde probleem als Joost, ik weet wel dat Simpel het netwerk van T-mobile gebruikt misschien moeten we wel de instellingen van T-mobile gebruiken om internet in te stellen.
Wie kan ons verder helpen met dit probleem.
Wel raar dat dit niet van zelf gaat ik heb nog nooit bij een telefoon dit hoeven instellen, Zelfs bij me oudere symbian niet kreeg ik een sms met de instellingen van vodafone en werd het ingesteld als ik het opsloeg.
Nu met android is het simkaart erin en het werk gelijk, Maar je zou de instellingen van tmobile kunnen proberen je kan altijd weer terug zetten.
Misschien een hele rare opmerking, maar hebben jullie al contact gehad met Simpel??
Misschien dat Simpel jullie telefonisch er door kunnen helpen!!
Beste, Mensen
ik heb nu al 1 jaar mijn htc wildfire s.
en ik begon met een abonnement bij blyk
maar ik ben dus nu naar simpel overgestapt
100 belminuten
100 smsjes
500 mb internet
mijn bel en sms bundel doen het maar mijn internet nog niet
Heb alles al geactiveerd maar intetnet doet het nog niet
heb ook al mijn apn instellingen veranderd dus dat is goed
maar als ik gegevensverbinding aanvink staat er verbindig mislukt
wat moet ik doen kunnen jullie mij helpen?
Groeten Joost Janssen