Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Die gebruik ik al enkele maanden, eerst versie 2 en nu dus 3, ik heb veel vertrouwen in de kwaliteit van de DEV, hij heeft meerdere ROMS gemaakt.
Deze versie is schoon van alle overbodige HTC meuk loopt goed is stabiel mits je de goede CPU instellingen hebt gedaan en die instellingen verschillen per gebruiker.
Jammer is dat de DEV er mee gestopt is doordat hij een ander model telefoon heeft dus verwacht geen verdere ontwikkelingen.
Joop
Bijna alle roms die gebaseert zijn op GB (Gingerbread) zijn voor 98% stabiel. Ik zelf draai al een dikke half jaar de BeatSenselees Rom tot volle tevredenheid.
Of de Rom DATA2SD ondersteunt staat meestal bij de info die dij de Rom staat.
Deze Rom is in mijn ogen een leuke rom.
http://www.androidworld.nl/forum/htc-wildfire-s/42261-rom-cool-glass.html
En wat Joopdroid schrijft ben ik ook mee eens
Of een Rom in jouw ogen stabiel is kom je eigenlijk alleen achter door die Rom te flashen en een tijdje mee te werken.
Ik heb enkele maanden Wildchild gebruikt. Snelle en zeer customisable rom. Na installatie 80mb vrije ruimte (schatting). Echter miste ik htc sense toch wel, bovendien was Link2sd ook niet mijn ding. Rom bleef af en toe ook hangen …. Nu draai ik Ssens rom v1.2 in combinatie met data2sd. Stock rom met htc sense en veel interne opslag (2gb … ). Draait vlot, probeer die anders ook eens?
iemand ervaring met deze?

★ WildChild v3.3 ★ - xda-developers
hoe is de stabiliteit en dergelijke?
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede rom voor mijn vriendin haar wildfireS. Deze moet stabiel zijn, en ik moet de mogelijkheid hebben om het onterne geheugenn te vergroten. Iemand andere sugesties?
thanks