Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik heb ook een wfs s maar engels kan ik niet en het is echt moeilijk om dit te doen ben al enkele dagen aan lezen en uit aan testen … ben zelf wat bang op het mislukken…ik heb al alle files normaal op mijn computer gezet
root
fastboot
cm-9.1.0-CRYPTOMILK-ALPHA9-marvel.zip.47f1u9s
gapps-ics-20120304-signed
cm-7-20130101-NIGHTLY-buzz
als ik htc opstart staat
locked
marvel pvt ship s-on rl
hboot - 1.09.0099
microp -0451
wat moet ik nu als eerste doen ?
ben eigenlijk niet echt technisch handig maar wil het toch proberen omdat mijn geheugen steeds voll zit
ikzelf ben van limburg belgie …(maasmechelen)
mischien iemand in de buurt die mij kan helpen
mvg rob
Je geeft aan dat je WFS al geroot is (onder je naam), maar je schrijft dat hij nog LOCKED is, dus je moet hem nog rooten.
ik heb al alle files normaal op mijn computer gezet
maar Engels kan ik niet en het is echt moeilijk om dit te doen
alvast bedankt ; outlaw
even hier over….
Ik wil je alleen nog mee geven dat je GEEN, maar dan ook GEEN CM ROMs kan flashen. Ik heb op XDA gekeken en het blijkt dat de WFS van 2012 niet goed kunnen omgaan met custom ROMs, alleen met ROMs gebaseerd op de stockrom. Daar zijn er ook genoeg van te vinden op XDA
…… mijn htc wfs is van eind 2011 (november) .. hoe zie ik eraan als die geschikt is met custom roms…
en de 3 files die ik heb afgehaald nl;
gapps-ICS-20120304-signed
heb ik niet nodig dan ???
dus als ik alle handelingen doe die hier boven staat tot en met 11
dan is mijn gsm geroot … met origineele software er nog in ??? of ben ik fout
mvg rob
mijn htc wfs is van eind 2011ik ging ervan uit dat hij van 2012 was, omdat je in een topic over WFS 2012 een vraag stelde, nu is allen uitleg niet van jou op toepassing. Je had beter andere topics kunnen doorlezen, dan in in een topic die niet met je toestel datum te maken in te breken.
en de 3 files die ik heb afgehaald nl;
gapps-ICS-20120304-signed
heb ik niet nodig dan ???
dus als ik alle handelingen doe die hier boven staat tot en met 11
dan is mijn gsm geroot
ja hij is van voor 2012 maar als ik op HTCDEV.com ga kijken dan staat de rom nergens onder in de lijst dus moet ik verder gaan naar volgende stap klop dat
Ga naar instellingen en scroll helemaal naar beneden. Dan zie je iets van “Info over telefoon” of zoiets
En kijk daar naar de software Informatie, daar kan je zien welke software versie op je telefoon staat.
Dat is het nummer om bij HTCdev de juiste ruu te vinden.Dus niet het ANDROID versie, echt het software versie
Als je slim bent, schrijf dan de rest wat dar staat ook op
software is 2.26.401.4
hij staat niet in de lijst
dus mag ik verder gaan (heb ik gedaan )volgende stap
gr
tendoryu;374567
wat ik nu raar vind in de gsm staat unlocked
marvel pvt ship s-on rl
moet daar niet s-off staan ????
Even een nieuw draadje zodat de titel de lading dekt.
In een al lopend draadje is gesproken over root op een WFS 2012 en het niet lukken, nu is er een oplossing op XDA te lezen:
2012 WFS CWM/Root - xda-developers
Joop