Hallo, Gisteren heb ik mijn HTC Wildfire S geupdate. Android-versie 2.3.5 Softwarenummer 2.26.401.4 Maar sindsdien kan ik geen sms meer lezen of versturen. Ik zie wel dat er sms berichten binnen komen (incoontje in scherm) maar als ik naar het sms programma ga (zowel het standaard programma op de htc als op GO sms) dan geeft hij steeds aan rechts boven in beeld dat mijn sim kaart niet goed is of zo. Ik moet dan mijn pincode weer opnieuw invoeren. Maar bij mijn berichten kom ik nog steeds niet. Verder herkend hij mijn sim wel gewoon, kan dus wel bellen, gebeld worden, appen en internetten en mijn EMEI kan ik ook nog gewoon opvragen.
Iemand enig idee? HELP!!!
Bewerkt (21 mei 2013 13:38)
Hallo, Gisteren heb ik mijn HTC Wildfire S geupdate. Android-versie 2.3.5 Softwarenummer 2.26.401.4 Maar sindsdien kan ik geen sms meer lezen of versturen. Ik zie wel dat er sms berichten binnen komen (incoontje in scherm) maar als ik naar het sms programma ga (zowel het standaard programma op de htc als op GO sms) dan geeft hij steeds aan rechts boven in beeld dat mijn sim kaart niet goed is of zo. Ik moet dan mijn pincode weer opnieuw invoeren. Maar bij mijn berichten kom ik nog steeds niet. Verder herkend hij mijn sim wel gewoon, kan dus wel bellen, gebeld worden, appen en internetten en mijn EMEI kan ik ook nog gewoon opvragen. Iemand enig idee? HELP!!!
Hallo,
Gisteren heb ik mijn HTC Wildfire S geupdate.
Android-versie 2.3.5 Softwarenummer 2.26.401.4
Maar sindsdien kan ik geen sms meer lezen of versturen.
Ik zie wel dat er sms berichten binnen komen (incoontje in scherm) maar als ik naar het sms programma ga (zowel het standaard programma op de htc als op GO sms) dan geeft hij steeds aan rechts boven in beeld dat mijn sim kaart niet goed is of zo. Ik moet dan mijn pincode weer opnieuw invoeren. Maar bij mijn berichten kom ik nog steeds niet.
Verder herkend hij mijn sim wel gewoon, kan dus wel bellen, gebeld worden, appen en internetten en mijn EMEI kan ik ook nog gewoon opvragen.
Iemand enig idee?
HELP!!!