Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb even iets beter gezocht en toen toch gevonden: RegawMOD Bootloader Customizer Plugin | HTC Devices with S-OFF | 12.14.12 - xda-developers. Ik kom alleen uit dat verhaal over het maken van een plugin niet hellemaal uit. Zijn er mogelijk andere alternatieve om S-off naar S-on te krijgen???
Ik heb er heel even naar gekeken, maar ik heb die 9 pagina's niet allemaal doorgelopen, maar misschien staat die plugin voor de WFS op 1 van die pagina's.
Ik heb de negen pagina`s bestudeert, maar helaas geen plugin voor een WFS. Om dit gemis te verhelpen ben ik bezig geweest om een eigen plugin te bouwen (zie website: RegawMOD Bootloader Customizer Plugin | HTC Devices with S-OFF | 12.14.12 - xda-developers). Tot zo verre geen problemen behalve dat in de rom.zip bestanden van een RUU.exe bestanden geen hboot.img bestand is opgenomen. Dit laatste schijnt een must te zijn voor het bouwen van een plugin/dll-bestand. Kan iemand mij nader toelichten hoe ik een goed werkende hboot.img bestand (hboot versie 1.08.000) uit de rom.zip kan halen? De rom.zip bestand bestaat uit de volgende bestanden: rcdata.img, userdata.img, android-info.txt, splash1.nb0, tp_MAL_HM8526A0A.img, tp_MAL_CYP340G15.img, ramdisk.img, hboot_1.08.0000_7c2ddb69cf.nb0, boot.img, recovery.img, radio.img, system.img. Ik verneem graag.
In het grijze verleden heb ik ooit mijn HTC Wildfire S van S-on naar S-off gezet. Heel handig tot dat het toestel keuren begint te krijgen en terug wil sturen voor reparatie (onder garantie uiteraard)
. Op internet al zitten zoeken naar een forum of een tutorial waarin dit nader wordt toegelicht maar echter zonder resultaat. Weet iemand hoe dit moet? of kan iemand mij doorsturen naar de juist forum of tutorial voor een Wildfire S toestel.