Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 29 november 2010
  • 17:00

Hi Gasten,

Ik zit net het weer up te daten omdat het begonnen was met sneeuwen staat onder de Sneeuwvlokjes: “Windstoten”
Hebben jullie dat ook? Lijkt op een foutje, want vorige week zag ik het ook al een keer, en toen was het ook niet bepaalt winderig

Bewerkt (29 november 2010 17:00)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 30 november 2010
  • 13:00

Dat weer wordt opgehaald bij accu weather volgens mij en als die dat doorgeven dan besluit je toestel ook om die meldingen te laten zien.
Kortom je toestel is niet de weer voorspeller, maar geeft weer wat er aangeboden wordt. En als ze gek willen doen kunnen ze midden in de winter door sturen dat het een hitte golf is en zie je op je toestel een zwetend zonnetje terwijl je met je schaatsen aan op de sloot staat ;-)

Bewerkt (30 november 2010 13:00)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 1 december 2010
  • 14:09

Denk dat je gelijk hebt. Want later op de avond gaf hij alsnog sneeuw aan. Maar gisteravond zag ik de windstoten weer voorbij komen.
De vraag is ook bij HTC gesteld, maar die weten het niet en denken dat het beter is m'n tel een harde reset te geven. Heb ik zaterdag net gedaan, ik blijf bezig.

Bewerkt (1 december 2010 14:09)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 1 december 2010
  • 16:27

Wat een onzin antwoord van HTC, dit heeft niet met het toestel te maken maar met de push berichtgeving van accu weather, en als die niet de correcte weerdata doorgeven voor de opgegeven locatie dan houd alles op.

Bewerkt (1 december 2010 16:27)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 1 december 2010
  • 18:30

Vond ik ook een beetje een teleurstellend antwoord. Heb ik overigens niet gedaan, zoals ik al zei: de telefoon is afgelopen weekend nog helemaal opgefrist, zomaar. (ok, klein bugje vanwege root) Maar hij doet het verder prima.
Ach hoevaak sneeuwt het nou helemaal in Nederland

Bewerkt (1 december 2010 18:30)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.