Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

steef

steef

• Lid sinds 29 november 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 november 2010
  • 21:50

Hallo
ook ik heb net dit super leuke toestel gekocht, maar loop toch tegen een paar problemen aan en misschien zouden jullie me kunnen helpen.

Ik heb geprobeerd de telefoon aan te sluiten op mijn laptop en bestanden te kopieeren naar de telefoon, alleen herkend mijn laptop (windows 7) de telefoon niet.
Daarna heb ik geprobeerd de bestanden (foto's en muziek) rechtstreeks op de sd kaart te zetten, maar toen herkende de telefoon de bestanden niet!!!
Kaart geformateert incl standaard mappen!
Wie kan me helpen aan de namen van deze mappen?

Verder kan ik de telefoon ook niet koppelen aan mijn parrot MKi9200.
Parrot op zichtbaar gezet en vanaf de telefoon via bluetooth de parrot laten zoeken en …… niet gevonden.

Wie kan mij hiermee helpen?

Al vast bedankt, Stephanie

Bewerkt (29 november 2010 21:50)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 29 november 2010
  • 23:02

Je moet even onder instellingen > draadloos en netwerken > Bluetooth instellingen: Kan gevonden worden aanzetten.
Anders ziet je PC hem never nooit niet.

Mappen structuur maakt niet zo gek veel uit. De telefoon maakt de mappen zelf weer aan wanneer nodig.
Maar als je bijvoorbeeld wat muziek erop wilt zetten is het misschien handig om een mapje Music aan te maken. Daar zoekt hij het eerste.
Voor foto's, maak gewoon een foto, dan maakt hij de mappen structuur weer in orde voor foto's (tip: /DCIM/100MEDIA)

Voor thumbnails voor je bookmarks maakt hij ook gewoon weer netjes de mappen aan. Maak je geen zorgen, hij regelt het zelf allemaal wel.

Komt goed!

Bewerkt (29 november 2010 23:02)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

steef

steef

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 30 november 2010
  • 20:36

Hallo,

Bedankt voor de reactie.
Misschien kun je me ook met het volgende helpen.
Ik heb de telefoon nu gelinkt met de laptop via bluetooth, dit ging prima.
Alleen met het verzenden van de foto en muziek bestanden krijg ik op de laptop de volgende melding: De aanvraag kon niet worden gehonoreerd.
En deze melding op de telefoon: Bestand is niet ontvangen bestand …JPG misslukt wegens: Deze overdracht wordt niet toegestaan door het doel apparaat.

Ik heb toen geprobeerd de bestanden via de datakabel te verzenden en kreeg de volgende melding op de laptop: CLMLSvc.exe
Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station\Device\harddisk1|Dr13.

Mijn vraag is dus nu als volgt, DOE IK NU IETS VERSCHIKKELIJK VERKEERD OF MOET IK TERUG MET DE TELEFOON NAAR DE WINKEL?

Al vast bedankt, Stephanie

PS parrot werkt ook nog niet maar moet eerst maar eens kijken of ik de rest aan de praat krijg.

Bewerkt (30 november 2010 20:36)
jlfme

jlfme

• Lid sinds 07 september 2010
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 1 december 2010
  • 10:02

Handleiding Parrot
Voor het eerst een telefoon gebruiken met de Parrot MKi9200

De zichtbaarheid van uw set instellen
Voordat u uw telefoon koppelt met de Parrot MKi9200, moet u ervoor zorgen dat uw Parrot MKi9200 is ingesteld om zichtbaar te zin voor alle Bluetooth apparaten. Daarvoor drukt u op de scrollknop en selecteert Voorkeuren > Bluetooth > Zichtbaarheid en controleert dat de optie geselecteerd is. In het tegengestelde geval selecteert u de optie door op de scrollknop te drukken. (Let op: de Parrot MKi9200 is standaard zichtbaar!)

Een telefoon koppelen
1. Druk op de scrollknop en selecteer Voorkeuren > Bluetooth > Koppelen met….
> Als het model van uw telefoon in de lijst voorkomt, kiest u het en drukt op de scrollknop.
> Als dit niet het geval is, kiest u de optie Andere telefoons.
2. Vanaf uw Bluetooth telefoon gaat u naar Bluetooth apparaten zoeken.
> De lijst met Bluetooth apparaten wordt weergegeven.
3. Wanneer het zoeken voltooid is, kiest u “Parrot MKi9200”.
4. Voer “0000” in op uw telefoon als deze er om vraagt en bevestig.
> Het scherm van de Parrot MKi9200 toont « Koppelen geslaagd”.

Automatische verbinding
Wanneer uw mobiel is gekoppeld met de Parrot MKi9000, wordt automatisch verbinding gelegd tussen de twee apparaten wanneer u uw voertuig betreedt Hiervoor moet het scherm van de Parrot MKi9200 ingeschakeld zijn.

Let op: op sommige telefoons moet u de verbinding met de Parrot MKi9200 autoriseren om een automatische verbinding mogelijk te maken. Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie.

Gewoon de handleiding volgen en het moet werken.
Wellicht vergeten dat je de Parrot (naast zichtbaar maken) ook moet instellen om te koppelen? (zie punt 1 bij telefoon koppelen) En de laatste regel is ook van toepassing op de wildfire. Anders moet je iedere keer opnieuw verbinding maken als je in de auto stapt.

Bewerkt (1 december 2010 10:02)
steef

steef

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 december 2010
  • 19:09

HET IS GELUKT,

de instelling van de bluetooth op de telefoon stond niet goed, maar nu werkt hij als een zonnetje.
Instelling van de parrot stond dus wel goed!

BEDANKT VOOR DE REACTIES

Bewerkt (2 december 2010 19:09)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.