Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Coenair

Coenair

• Lid sinds 22 december 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 14:24

Hallo mensen,

Eindelijk dan is mijn Wildfire geupdate naar ‘Bevroren Yoghurt’ (Froyo 2.2). Ziet er goed uit! De hele Market heeft een ander uiterlijk gekregen, en ook aan de snelheid is iets verbetering te merken.
Maar, na de update deed de data-verbinding het niet (3G). Ik kon er niet mee op internet… Deze verbinding is nu wel weer terug, na wat Google'en, proberen en instellen.
Toen wilde ik de Portable Hotspot functie graag proberen. Dus een netwerknaam en wachtwoord ingesteld, alles werkt, de laptop is verbonden maar krijgt geen internet.
Wat blijkt? In het ‘Portable Hotspot’ menu staat ‘geen dataverbinding’. Ook het 3G-icoontje is weg uit de balk, en mijn mobiel zelf kan ook weer niet op internet. Hangen mijn eerste en tweede probleem met elkaar samen? ANP's? Toeganspunten?
Op internet zoeken levert weinig op, behalve dat misschien T-Mobile door heeft dat ik mijn internet aan het delen ben, en dus mijn internet afsluit?

Of zie ik nog wat anders over het hoofd?

Alvast bedankt.
Coen

Bewerkt (22 december 2010 14:24)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 22 december 2010
  • 14:50

Bij vodafone werkt het bij mij. Was je wildfire toevallig niet verbonden met je router via wifi?

Bewerkt (22 december 2010 14:50)
Coenair

Coenair

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 16:10

Nee, hij was niet al met een wifi netwerk verbonden… Het zou wel jammer zijn als het niet kan met T-Mobile. Ik zal het eens proberen met een andere SIM-kaart

Bewerkt (22 december 2010 16:10)
Coenair

Coenair

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 december 2010
  • 23:56

Ik heb zo snel geen andere SIM-kaart waarmee ik het kan proberen… Weet iemand anders nog een oplossing?

Bewerkt (23 december 2010 23:56)
Power

Power

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 26 december 2010
  • 12:17

Herstart je wildfire en probeer het opnieuw. Misschien dat het helpt.

Bewerkt (26 december 2010 12:17)
Louis_Devlieger

Louis_Devlieger

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2011
  • 11:05

Die Wifi hotspot functie heb ik geactiveerd en alles zag er goed uit, een HDSPA-in-gebruik icoontje op het display, maar toen ik (via mijn iMac) online ging veranderde dit in een 3G icoontje, schakelde het Wifi hotspot zichzelf uit (?) en begon de telefoonrekening sterk op te lopen. Er was Wifi verbinding met de iMac, maar toch weer niet??? Met Bluetooth kan ik alvast wel files van de iMac overbrengen.
Uit de instellingen voor Draadloze Netwerken is de het vak voor data-roaming verdwenen.(???)
Ook herinner ik me ooit een vak “alleen Wifi” te hebben gezien. (???) Wat nou weer voor ellende?
En, by the way, hoe is het mogelijk dat er nergens een manier is om die belachelijk kleine (font) schrijflettertjes in het SMS vakje te vergroten. Arial Narrow in een zee van wit, en dan ook nog GRIJS gecamoufleerd, gemarkeerd. Hoe onleesbaar kan je het maken?
Werkt daar niemand met een bril ofzo, van boven de 40, of met grote handen? En mensen met een beperking en/of op een budget zijn toch ook klanten, dus waarom alleen die pietepeuterige en overgevoelige interface? Dan maar wat minder icoontjes op een scherm. Zelfs op het Wildfire schermpje moeten er standaard veel meer gebruiksvriendelijke opties bijkomen.
Ik surf me suf naar geschikte Apps, maar niks, of je zit met 1 of ander fantasie toetsenbord wat je je dan weer speciaal moet aanleren, hoepel toch op zeg!
eN die halleluja verhalen in de winkel en de reviews (!!), het is allemaal quatsch. Het rotding kan veel, maar vrijwel niks zelf: je moet het online zelf maar uitzoeken.

Bewerkt (21 januari 2011 11:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.