Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dit doet de telefoon automatisch via facebook (en twitter?).
goeie vraag
bij contacten gelinkt met facebook gaat dat inderdaad automatisch, maar bij andere contacten (gewone gmail bvb) vind ik het ook niet direct..
Bedankt voor de reacties.
Dat kan ik dus niet rijmen: wel contacten uit gmail e/o facebook, maar niet vanuit de zelf handmatig ingevoerde contacten? Ik kan mij niet voorstellen dat hier niets voor is. Ik zou het een ernstige tekortkoming vinden…
Synchroniseren jouw contacten niet met je gmail? Want op die manier krijg ik wel de verjaardagen in m'n kalender.
Dit is inderdaad gewoon een domme tekortkoming; je kan wel verjaardagen invoeren bij contacten, maar de telefoon doet er verder niks mee.
Ja, als diegene je belt, geeft hij aan dat er nog x dagen zijn voor de verjaardag van diegene.. pff…
Dan zal het wel alleen bij mij werken. Ik heb de verjaardagen gewoon in m'n agenda staan van de contacten waarbij ik hun verjaardag heb ingevoerd.
Heb je in Google Calender de “Contacts' birthdays and events” agenda ook staan?
(“Other Calendars” - klik op “Add” - “Browse Interesting Calendars” - Tabblad “More”)
Verrek, dit werkt dus alleen maar als je je contacten bij Google opslaat, en NIET als je ze op de telefoon opslaat… bizar…
Jawel hoor, werkt ook op de telefoon. Heb mijn contacten ook met geboorte datum en krijg ook gewoon melding in de kalender. Zelfs met leeftijd erbij
Sent from my HTC Desire Z, using Tapatalk.
Hoi,
Ben een gebruiker van de HTC Wildfire & heb een vraag waar ik al even mee zit:
Kan ik de bij Contacten ingestelde geboortedata automatisch weergeven in de Agenda? De meest simpele Nokia pakt dit wel correct op, maar een slimme HTC niet?
Alvast bedankt voor de reacties!
htcgebruiker
Edit:
Zie met mijn stomme kop dat het in de Desire-hoek staat ipv de Wildfire-hoek. Kan eem MOD dit verplaatsen? BVD!