Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kartmans

Kartmans

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 14 april 2011
  • 20:13

Hallo allemaal,

al ruim 2 maanden heb ik een probleem met de YouTube app (Nieuwste versie) op mijn HTC Wildfire.
Het probleem doet zich voort op WiFi en 3G, en heb ik zelf nog steeds niet opgelost.

Wanneer ik in de YouTube app een filmpje aanklik, begint deze te laden en lijkt alles naar behoren te werken, maar dan komt plotseling de foutmelding ‘'Er was een probleem tijdens het afspelen, aanraken voor nieuwe poging.’' in beeld. Via de YouTube website kan ik wel video's afspelen (niet op HQ), maar dit is nogal omslachtig. Onderhand begin ik me best wel te ergeren aan deze foutmelding, omdat ik het niet op kan lossen.
Ik heb al geprobeerd updates van YouTube te verwijderen, maar in de oudere versies heb ik het zelfde probleem. Ook heb ik de cache gewist, en de gegevens. Ik heb de telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart, maar niets helpt. Heel af en toe doet 1 filmpje het wel, maar 9 van de 10 keer niet… Vroeger heeft de app altijd wel gewerkt, maar plotseling dus niet meer…

Ik vroeg mij af of iemand anders hetzelfde probleem heeft, en of iemand mij met dit probleem kan helpen.

Alvast bedankt!

Bewerkt (14 april 2011 20:13)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 14 april 2011
  • 21:05

Heb ik ook last van. Meestal pak ik dan de HTC Flash player als ik vanuit Google Reader ofzo een youtube video bekijk. Die werkt wel altijd goed.

Bewerkt (14 april 2011 21:05)
Kartmans

Kartmans

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 14 april 2011
  • 22:07

fifarunnerr;137643
Heb ik ook last van. Meestal pak ik dan de HTC Flash player als ik vanuit Google Reader ofzo een youtube video bekijk. Die werkt wel altijd goed.

Ja precies, bij mij werkt het via de normale YouTube website ook, als je het filmpje dan bekijkt via de HTC Flash player, maar het werkt wel minder dan de app vroeger deed, daarom vraag ik me af hoe ik het kan fixen…

Bewerkt (14 april 2011 22:07)
Timelezz

Timelezz

• Lid sinds 10 november 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 21 april 2011
  • 00:20

Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik dacht misschien heeft dit te maken het het nieuwe WebM formaat dat Youtube ondersteunt? Als jullie de HTC Flash player gebruiken. Ik heb die niet. Als ik een Youtube filmpje afspeel kan ik enkel kiezen voor Youtube of Internet. Weet iemand waar ik de HTC player kan downloaden/installeren?

Bewerkt (21 april 2011 00:20)
Kartmans

Kartmans

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 21 april 2011
  • 16:46

Timelezz;142496
Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik dacht misschien heeft dit te maken het het nieuwe WebM formaat dat Youtube ondersteunt? Als jullie de HTC Flash player gebruiken. Ik heb die niet. Als ik een Youtube filmpje afspeel kan ik enkel kiezen voor Youtube of Internet. Weet iemand waar ik de HTC player kan downloaden/installeren?
Als je op internet drukt, en dan het filmpje kijkt, wordt de HTC flashplayer dan niet geopend? HQ moet je niet aanzetten, want dan doet het filmpje het sowieso niet.

Bewerkt (21 april 2011 16:46)
Timelezz

Timelezz

• Lid sinds 10 november 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2011
  • 09:41

Opgelost! HQ stond standaard aan, die even uitgevinkt en alles werkt weer. Top jongens!

Bewerkt (2 mei 2011 09:41)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 4 mei 2011
  • 13:23

Timelezz;149574
Opgelost! HQ stond standaard aan, die even uitgevinkt en alles werkt weer. Top jongens!

Waar staat die instelling om hem standaard uit te zetten? Ik heb hem alleen gevonden voor mobiele netwerken, maar niet voor over WIFI.

Bewerkt (4 mei 2011 13:23)
Kartmans

Kartmans

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2011
  • 14:32

fifarunnerr;151420
Waar staat die instelling om hem standaard uit te zetten? Ik heb hem alleen gevonden voor mobiele netwerken, maar niet voor over WIFI.
Dat is alleen als je het filmpje via de Browser bekijkt, dan kun je HQ wel uitvinken. In de YouTube app kun je het alleen doen als je heel snel bent als het filmpje laadt, en zelfs dan wilt hij niet altijd werken… YouTube for Android won't play a single video - YouTube Help Hier kun je trouwens je probleem melden aan Google, ze zijn er druk mee bezig!

Bewerkt (4 mei 2011 14:32)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 4 mei 2011
  • 15:01

Aha, goed dat er aan gewerkt wordt. Alleen lijkt het mij niet zo heel moeilijk…
Checkbox maken om dat standaard HQ moet worden uitgevinkt :S

Bewerkt (4 mei 2011 15:01)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.