Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Accu niet gewoon leeg?
Leg hem even een uurtje aan de lader en probeer het dan nog een keer. Als je accu echt leeg leeg is zal hij niet aangaan direct na het aansluiten op de lader.
Sander M;139245
Accu niet gewoon leeg?
Leg hem even een uurtje aan de lader en probeer het dan nog een keer. Als je accu echt leeg leeg is zal hij niet aangaan direct na het aansluiten op de lader.
Bolle1961;139438
probeer hem eens te resetten
Zet hem uit, start hem op met POWER + Volume Omhoog, en dan kom je in zo'n menuutje. Daar staat volgens mij Factory reset tussen, en anders moet je even bij fastboot kijken ofzo
ik heb het gevonden, ik heb nou recovery gedaan en nou staat er op mijn scherm een telefoon met een uitroepteken in zon vierkantje,, betekent dat dat ik gewoon moet wachten ?
Uh…dat is recovery. Dat is om een RUU te flashen, maar dat zou ik nog even niet doen. Een factory reset is beter.
Om uit recovery te komen kan je Power + Trackball + Volume Omhoog/omlaag kiezen. Maakt niet uit welke van de twee.
Ga nog eens terug naar dat eerste menu, en kies iets als fastboot, of zoek iets voor factory reset.
mensen hij werkt weer!!
hartelijk bedanktt!!!!
@Fifarunner, ik wil dat menuutje wel eens zien op mijn HTC. Kan ik dat menu veilig opstarten? Of ben ik dan al meteen de sjaak dat hij instellingen terugzet?
Goeienmorgen mensen,
ik heb gisteren voor mijn voetbal wedstrijd mijn mobiel uitgezet. Toen ik na de voetbalwedstrijd mijn mobiel weer wou aanzetten begon hij met opstarten, maar hij wil niet verder opstarten als dat stukje waar die tekst verschijnt. elke keer komt opnieuw dat stukje waar die tekst verschijnt en verder start hij niet op. ik heb al batterij en sim kaart alles eruit gehaald maar hij doet niks?
kan iemand mij helpen?
zou ik op een of andere manier via de computer iets kunnen doen, of moet ik echt terug naar de winkel?
Mvg,
Tomas