Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SeRoW

SeRoW

  • Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #1
  • 18 april 2011
  • 23:49

Vandaag toen ik wakker werd deed mijn telefoon het niet meer, ik had hem uitgezet voor ik ging slapen, toen ik wakker werd probeerde ik hem aan de te doen , maar de scherm doet het niet hij gaat wel aan je hoort het geluid wel, maar de scherm is helemaal zwart,(alsof die uit staat zegmaar) . Ik heb mijn wildfire al heel lang 8 maanden ofzo, waar moet ik dit melden, winkel waaar ik heb gekocht? of htc of t-mobile shop? ( ik heb gekocht op een telefoonsite ) factuur/bon ben ik kwijt maar ik heb nog wel een contractaanvraag blaadje van t-mobile

Bewerkt (18 april 2011 23:49)
redmaner

redmaner

  • Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • #2
  • 18 april 2011
  • 23:53

Batterij leeg?
Geen gekke dingen gedaan zoiets als custom ROMS, rooten oid.
Zo niet naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (18 april 2011 23:53)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

SeRoW

SeRoW

  • Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #3
  • 19 april 2011
  • 00:46

nee geen gekke dingen zoals custom roms, er zit gewoon orginele 2.2 in geen root,
zoals ik al een keertje zei ik heb hem gekocht via een internetwinkel en ik ben de factuur kwijt dat was mijn garantiebewijs voor de winkel

Bewerkt (19 april 2011 00:46)
SeRoW

SeRoW

  • Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #4
  • 19 april 2011
  • 00:46

en de batterij is niet leeg want ik heb hem volledig opgeladen, ( de telefoon gaat aan maar de scherm werkt helemaal niet ik werd zelfs gebeld door iemand, maar ik wist niet hoe ik moest opnemen ik probeerde paar toetsen en kon gewoon praten met iemand, maar me scherm was gewoon zwart alsof mijn mobiel uit staat

Bewerkt (19 april 2011 00:46)
redmaner

redmaner

  • Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • #5
  • 19 april 2011
  • 01:03

Probeer eens zonder sim kaart klinkt heel gek maar werkt soms wel

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (19 april 2011 01:03)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #6
  • 19 april 2011
  • 10:20

Mail de internetshop of ze je een kopie factuur kunnen sturen.
Dan heb je een stok achter de deur bij retourzenden.

Bewerkt (19 april 2011 10:20)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Renate1970

Renate1970

  • Lid sinds 15 februari 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • #7
  • 19 april 2011
  • 10:28

Anders zou ik HTC zelf bellen, daar heb je de bon niet nodig. Je IMEI nummer is genoeg daarvoor.

Bewerkt (19 april 2011 10:28)

Samsung Galaxy S7 Edge

SeRoW

SeRoW

  • Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #8
  • 19 april 2011
  • 14:35

werkt nog steeds niet

Bewerkt (19 april 2011 14:35)
SeRoW

SeRoW

  • Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #9
  • 19 april 2011
  • 14:36

Ik heb ze gebeld ik krijg zo snel mogelijk mijn factuur

Bewerkt (19 april 2011 14:36)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.