Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Probeer een andere browser, er zijn er verschillende in de market te downloaden.
Envoyé par mon hamac, pendant entre deux Platanes géants, au bord du Gardon.
Heb je je telefoon als eens een keer opnieuw opgestart? Je weet maar nooit of dat helpt! Anders de cache en gegevens wissen van de browser.
Het beste is denk ik om even via instellingen>applicaties beheren>browser/internet>gegevens wissen. Dan worden alle sporen die mogelijk moeilijkheden veroorzaken verwijderd. Enige nadeel is dat je waarschijnlijk opnieuw wachtwoorden moet ingeven bij veel bezochte sites.
Edit: Kartmans was me maar liefst 2 uur voor
Dank je, Sander M
heb dit gedaan en hij doet het weer!
Met uitzetten en opnieuw opstarten was het eerder niet gelukt.
Sander M;174216
Het beste is denk ik om even via instellingen>applicaties beheren>browser/internet>gegevens wissen. Dan worden alle sporen die mogelijk moeilijkheden veroorzaken verwijderd.
VincentAbee;192177Of je doet iets fout, of de applicatie staat niet meer op je telefoon, je kunt proberen de APK te vinden via google, of een factory reset uitvoeren.
ik kan daar browser niet vinden met je stappen
Of je klikt op het tabblad: Alle
het was niet browser maar internet die laaste stap
Geweldig, dankjewel! Had hetzelfde probleem, maar werkt weer top
hallo allemaal
ik heb sinds kort het volgende:
bij het starten van internet geeft de browser de melding:
De applicatie Internet (proces com.android.browser) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Ik kom dus niet op internet. Het lijkt een foutje in het browser?? Bij mijn wildfire is het de versie WebKit 3.1
Het maakt niet uit welke verbinding ik kies, G3 of Wifi.
Ik kan wel de controle op softwareupdate's uitvoeren en mijn e-mail kan ik ook ophalen. (Dus verbinding heb ik wel)
Wie heeft er sugesties om dit te verhelpen.