Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2010
  • 15:46

Is dat dan niet gelijk aan de Desire? Als ik daar tik op berichten zie ik alle bericht conversaties staan en kan ze dan uit klappen dor er weer op te tikken.

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
gallier

gallier

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2010
  • 09:25

t-web :
wat bedoel je met “per abonneenummer opgeslagen”

alvast thx

T-web

T-web

• Lid sinds 02 mei 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2010
  • 10:07

gallier;27528
t-web :
wat bedoel je met “per abonneenummer opgeslagen”

alvast thx
Ik bedoel daarmee, als je ooit gereageerd hebt via sms op een berichtje op een telefoonnummer (die niet in jouw contacten staat) , vind je deze berichten gegroepeerd terug onder het betreffende telefoonnummer, anders staan ze gegroepeerd onder de betreffende z'n naam.

MacBryce

MacBryce

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2010
  • 12:09

Misschien moet je eens kijken of Mobile Vikings niet interessanter is dan Telenet voor je. Ik ben ook recent overgestapt op aanraden van vrienden en ben er eigenlijk heel tevreden over. 1GB/maand gratis data en 1000 gratis smsjes per maand. Je belt dan wel tegen een iets duurder tarief, maar ik maak nu ook gebruik van Nimbuzz en Nimbuzzout en ik kom nu perfect toe met 15€/maand terwijl ik voor hetzelfde gebel zonder dataverbinding vroeger altijd een factuur van meer dan 40€ kreeg.

(Voor alle duidelijkheid, als je de link hierboven gebruikt krijg om over te stappen krijg ik gratis belminuten. Dat is niet de reden waarom ik even mijn Mobile Vikings verhaal hier doe. Ik ben echt heel tevreden van mijn nieuwe abonnement en de service van Mobile Vikings. Moest ik dat niet zijn dan zou ik gewoon terug overstappen naar mijn oude provider, en zou ik met die gratis belminuten niks zijn.)

T-web

T-web

• Lid sinds 02 mei 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2010
  • 12:28

Hoe zit het met de 3G dekking van mobile vikings (base)…ik had vroeger een base abonnement, en moest telkens de tuin opzoeken om een een gewone gsm-verbinding tot stand te brengen, hoe zit het nu ?
In de stad en erbuiten ?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.