Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je kan ook je agenda laten sync. met je google agenda en dan op je pc een programma gebruiken die jouw outlook sync. met jouw outlook.
Dit kan je dan gebruiken.
Na lang wachten is de software eindelijk op punt gezet.
Hier te downloaden op de website
Dave0512;29048
Na lang wachten is de software eindelijk op punt gezet.
Hier te downloaden op de website
Inderdaad,
Had hetzelfde probleem als Caedes.
Heb dan de HELP geopend van het programma en na 2 klikjes kwam ik dit tegen:
Waarom zie ik de optie HTC Sync niet op mijn telefoon?
- Vink het standaardtype usb-verbinding aan bij Instellingen > Verbinden met pc. Vink het keuzevak Vragen aan om het dialoogvenster Verbinden met pc altijd te openen als de telefoon op de computer wordt aangesloten.
- Als u gebruik maakt van HTC Wildfire kiest u USB-foutopsporing in Instellingen > Toepassingen > Ontwikkeling voordat u de telefoon aansluit op de computer.
@Caedes
Dank voor je uitgebreide uitleg, maar………….
helaas, bij mij verschijnt nog steeds niet de optie “HTC Sync”
Iemand nog andere suggesties?
sylcas;29203
@Caedes
Dank voor je uitgebreide uitleg, maar………….
helaas, bij mij verschijnt nog steeds niet de optie “HTC Sync”
Iemand nog andere suggesties?
helaas…. er blijven slechts 3 mogelijkheden en HTC Sync staat daar niet bij.
Ik kan gelukkig wel muziek op de wildfire zetten dmv “diskdrive”, maar hoopte natuurlijk ales te kunnen gebruiken :-(
Vreemd,
Een aantal dingen zijn ZEER belangrijk.
1. Installeer je software wanneer je antivirussoftware is uitgeschakeld. Zorg er ook voor dat je de juiste software hebt geïnstalleerd.
2. Twee aanpassingen zijn nodig in de instelling van je HTC. (Kijk ze desnoods even na.)
A. ALLE APPLICATIES > INSTELLINGEN > TOEPASSINGEN > ONTWIKKELING > USB-FOUTOPSPORING (Dit moet aangevinkt zijn).
B. ALLE APPLICATIES > INSTELLINGEN > VERBINDEN MET PC > VRAGEN (Dit moet aangevinkt zijn).
Als je dit hebt gedaan start je beide toestellen (computer en HTC) opnieuw op. Dan verbind je HTC via de usbkabel met je computer en wacht je een aantal seconden. Normaal zou je nu je keuzevenster moeten krijgen (op je HTC) waar je ‘HTC Sync’ kan selecteren.
Succes ermee,
David
Ok, misschien is dit dan het euvel:
1. Installeer je software wanneer je antivirussoftware is uitgeschakeld. Zorg er ook voor dat je de juiste software hebt geïnstalleerd.
Ik heb AVG, ga even onderzoeken hoe ik die uit kan schakelen en probeer dan de stappen weer opnieuw.
thx weer!
Toch lukt het ook zo niet AVG Resident Shield uit gezet, ook voor de zekerheid de fire wall, alles opnieuw opgestart, maar…. steeds weer alleen die 3 mogelijkheden :-(
Beste
Ik ben ook nieuw op dit forum en aangezien ik pas vorige week mijn eerste HTC hebt gekocht (Wildfire,is nog maar net uit in België) ben ik nog volop de mogelijkheden van dit toestel aan het ontdekken.
Een van de redenen dat ik voor HTC heb gekozen is zijn mooie/duidelijke agendaweergave. Nu stel ik jammer genoeg vast dat er blijkbaar nog geen Sync software voor de Wildfire bestaat, zodat ik mijn outlookagenda niet kan koppelen aan mijn nieuw speeltje, echt frustrerend dus!
Of is dit bij jullie ondertussen wel gelukt? Ik heb de versie 2.0.33 van HTC Sync gedownloaded omdat die bijvoorbeeld draait voor de Legend en aangezien die toch allemaal op 2.1 draaien, dacht ik dat het misschien ook wel zou marcheren…niet dus :-(
Jullie tips?
Thx
D